سایتهای که به عنوان همسریابی فعالیت می کنند با جمع آوری اطلاعات ، عکسها و سایر مواردیکه در این سایتها توسط مراجعین به امانت گذاشته می شود سوء استفاده می کنند.

سرکیسه کردن دختران و پسران در سایت‌های رنگارنگ همسریابیبه گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، رئیس پلیس فتا استان آذربایجان شرقی در تشریح این خبر اظهار داشت: مدتی است در فضای مجازی سایتهای متنوع و رنگارنگی با طراحی های خاص و جذاب با عنوان همسریابی فعالیت می کنند که از نظر قانون فعالیت اینگونه سایتها ممنوع و غیر قانونی است.

سرهنگ محمد "قاسملو " تصریح کرد: گردانندگان این سایتها کلاهبردارانی هستند که از اطلاعات ، عکسها و سایر مواردیکه در سایتها توسط مراجعین به امانت گذاشته می شود سوء استفاده می کنند.

این مقام انتظامی افرود: این فقط یک روش سوء استفاده است که این کلاهبرداران پا را از این نیز فراتر نهاده و با ایجاد صفحات فیشینگ در این سایتها اقدام به کلاهبرداری های مالی نیز می کنند.

رئیس پلیس فتا آذربایجان شرقی در پایان خاطرنشان کرد: بنابراین ما به کاربران عزیز اینترنتی توصیه می کنیم گول این سایتها را نخورند و مطمئن باشند با ورود و ثبت نام در این سایتها حتماً به نحوی از آنها سوء استفاده خواهد شد پس بهتر است با دست خودمان زمینه ی کلاهبرداری و سوء استفاده را برای دیگران فراهم نکنیم، متاسفانه در برخی از موارد آسیبهای اخلاقی ، مالی و ... که به افراد وارد می شود غیر قابل جبران بوده و یک عمر گریبانگیر آنها می شود. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امید
۰۷:۰۹ ۲۸ خرداد ۱۳۹۴
سلام اون سایتی كه با نام همسان گزینی افتتاح شد آدرسش چیه؟؟و سایت همسان گزینی تبیان مجاز یا غیر مجاز؟
Iran (Islamic Republic of)
آریان
۱۵:۰۶ ۲۷ خرداد ۱۳۹۴
سلام.
ایا سایت همسریابی یا همسرگذینی تبیان هم غیر قانونی هست؟
لطفا تحقیق کنید و اعلام کنید ... که ایا عضو بشیم یا نه؟؟
آخرین اخبار