ملکی:تالو فقط با چینی‌ها پیشرفت می‌کرد

مدیر تیم‌های ملی ووشو گفت: تالوی کشورمان برای پیشرفت نیاز به حضور سرمربی چینی داشت، که خوشبختانه این مهم اتفاق افتاد.

ملکی:تالو فقط با چینی‌ها پیشرفت می‌کرد
مجید ملکی مدیر تیم‌های ملی ووشو در گفتگو با خبرنگار حوزه کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ عنوان کرد: خوشبختانه ساندای کشورمان به جایگاه خوبی در جهان و آسیا رسیده است و  جزو حریفان اصلی برای چینی‌ها که ووشو ورزشی ملی آنان است محسوب می‌شویم اما در بخش تالو نیاز به حضور سرمربی چینی داشتیم تا بتوانیم در این بخش نیز پیشرفت خوبی داشته باشیم به همین منظور با قرار دادی که با (هوجین چاو) برای تیم ملی تالو بزرگسالان منعقد کردیم،امیدواریم که شاهد پیشرفت بیش از پیش تالو در کشور شویم.

وی ادامه داد: با وجودیکه با هدف هدایت تیم ملی بزرگسالان با (هوجین چاو) قرار داد منعقد کردیم، اما در فرصت باقیمانده تا آغاز اردوهای تیم ملی بزرگسالان که یکم تیر ماه است، از حضور وی برای تیم ملی تالو جوانان نیز بهره مند شویم.

  ملکی افزود: در حال حاضر حدود 10 روزی است که تیم ملی تالو جوانان زیر نظر "هو" سرمربی چینی تمرین می‌کند و در این مدت کوتاه از حضور وی بسیار راضی بودیم زیرا وی بسیار علاقمند و پر انرژی با تالو کاران تمرین می‌کرد و حضورش تاثیر قابل قبول و رضایت بخشب بر روی آنان داشت.

 وی ادامه داد: مربیان نیز با سرمربی چینی رابطه خوبی برقرار کرده‌اند و از لحظه به لحظه حضورش بر سر تمرینات استفاده می‌کنند، به طور حتم از لحاظ فنی پیشرفت خوبی خواهند کرد.

 وی خاطر نشان کرد: خوشبختانه با وجودیکه‌ بار اولی است که (هوجین جاو) به ایران می‌آید اما توانسته ارتباط خوبی با کادر فنی تالو کاران و سایر افراد برقرار کند و جای امیدواری برای قوی تر شدن این ارتباط است و امیدواریم که با استفاده بهینه از حضور وی به رشد تالوی کشورمان کمک شایانی کنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: تالو ، تیم ، بازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار