کمکهای غیرنقدی خیرین نیازمندان در ماه رمضان

شهرداری منطقه 4گفت: با پایان طرح فوریتی شناسایی خانواده‌های نیازمند تا قبل از ماه مبارک رمضان اقلام مورد نیاز این خانواده با همکاری خیرین به آنها اهدا می‌شود.


به گزارش  حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، سید امیرعباس بهاری شهرداری منطقه 4 در چهارمین نشست مجمع خیرین اظهار کرد: از ابتدای خردادماه جاری طرح دو فوریتی شناسایی نفر از خانواده‌های نیازمند در محلات 20 گانه منطقه 4 آغاز و هم اکنون به پایان رسیده است و تا قبل از ماه مبارک رمضان بسته‌های حمایتی و کمک غیرنقدی این مجمع به نیازمندان اهدا می‌شود.

وی با بیان اینکه ظرفیتهای موجود در شهرداری منطقه 4برای رفع فقر و تکثر در اختیار خیرین قرار خواهد گرفت تصریح کرد: تلاش ما بر این است تا پایان سال جاری تمامی نیازمندان را اقشار ضعیف محدوده منطقه 4تحت پوشش این طرح قرار بگیرند.

بهاری با تاکید بر ایجاد اتحاد و یکپارچگی میان خیرین و نیکوکاران افزود: در طرح نکوداشت و حمایت از نیازمندان لازم است تا خیرین منطقه 4یک دل و هم پیمان شوند تا علاوه بر ایجاد هم افزایی از استهلاک و سوارکاری جلوگیری شود.

وی در پایان گفت: هدف از برگزاری این نشستها و تشکیل مجمع خیرین منطقه 4 تقویت خیرین و کاهش نفر در جامعه است و باید تلاش کنیم تا از افزایش این معضل بزرگ اجتماعی در منطقه 4 جلوگیری نماییم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار