کریمی‌اصفهانی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران:

تغییر مدت مسئولیت هیئت رئیسه خانه احزاب از اعمال قدرت یک جناح خاص جلوگیری می‌کند

دبیرکل جامعه انجمن اسلامی اصناف و بازار معتقد است که با چرخش مدت مسئولیت هیئت رئیسه خانه احزاب هیچ کدام از جناح‌ها نمی‌توانند در این نهاد اعمال قدرت کنند.

احمد کریمی اصفهانی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه هیئت رئیسه موقت خانه احزاب توان مدیریت جلسه پنجشنبه این خانه را نداشت، اظهار داشت: این جلسه به درازا انجامید در صورتی که فقط چند پیشنهاد در آن مطرح شد.

وی در ادامه افزود: اگر این جلسه از ابتدا به خوبی مدیریت شده بود و یک مخالف و یک موافق صحبت می‌کرد و بعد رأی‌گیری انجام می‌شد، شاید به کل پیشنهادها رسیدگی کرده بودیم و جلسه اینگونه بی‌سرانجام نمی‌شد.

دبیرکل جامعه انجمن اسلامی اصناف و بازار بیان کرد: ما سعی داریم تا هیچ جناحی در خانه احزاب حذف نشود و کاملا تثبیت شده عمل کنیم.

کریمی اصفهانی تصریح کرد: با چرخش مدت مسئولیت ریاست و معاونین خانه احزاب، هیچ کدام از جناح‌ها نمی‌توانند در این نهاد اعمال قدرت کنند زیرا برای هر مصوبه نیاز به رأی تمامی اعضا وجود دارد.

دبیرکل جامعه انجمن اسلامی اصناف و بازار خاطر نشان کرد: تصمیم‌گیری یک کار جمعی است و نباید ریاست برعهده اصول‌گرایان و یا اصلاح‌طلبان و یا جناح خاصی قرار گیرد. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار