ساری؛

بازدید مدیران واحدهای تولیدی شهركهای صنعتی مازندران از نمایشگاه صنایع غذایی تهران

مدیران واحدهای تولیدی مستقر در شهركها و نواحی صنعتی مازندران ، از نمایشگاه صنایع غذایی در نمایشگاه بین المللی تهران بازدید كردند.

بازديد مديران واحدهاي توليدي شهركهاي صنعتي مازندران از نمايشگاه صنايع غذايي تهرانبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران از ساری، به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران، سید مصطفی موسوی گفت: نمایشگاه، فرصت مناسبی برای ارائه آخرین دستآوردها در حوزه های مختلف بوده و واحدهای تولیدی با حضور در نمایشگاه میتوانند ضمن بازدید از محصولات و آشنایی با تكنولوژی‌های روز، از این موقعیت بهره ببرند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌هـای صنعتی مازندران بیان داشت: 25 نفر از مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی استان در قالب تور صنعتی، از بیست و دومین نمایشگاه بین المللی صنایع كشاورزی، مواد غذایی، ماشین آلات و صنایع وابسته كه در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد، بازدید كردند.

موسوی افزود: برگزاری نمایشگاه در حوزه های مرتبط، به حركت در مسیر توسعه اقتصادی از طریق رونق بخشی، پویایی و خروج از ركود كمك می كند و موجب معرفی آخرین توانمندی‌ها و فنآوری‌ها خواهد شد.

وی تصریح كرد: واحدهای تولیدی و صنعتی از ایجاد فرصت مناسب برای ارتباط و تعامل و همچنین تبادل تجربیات، در جهت ایجاد رقابت سالم بهره ببرند.

لازم به توضیح است 2 واحد تولیدی مازندران شامل كره پاستوریزه حلاوت و كلزا حلوا شكری باز، با حضور در این نمایشگاه، صاحب غرفه بوده اند.

انتهای پیام/ح
برچسب ها: بازدید ، شهرک ، صنعتی ، فرصت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.