در دیدار امیرعبداللهیان در قم؛

رییس مجلس خبرگان برای تیم مذاکره کننده آرزوی موفقیت کرد

آیت الله «محمد یزدی» رییس مجلس خبرگان رهبری در دیدار «حسین امیرعبداللهیان» معاون وزیر امور خارجه، برای تیم مذاکره کننده آرزوی موفقیت و بر حصول نتایج عزتمند در این مذاکرات تاکید کرد.

به گزارش حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، معاون وزیر امور خارجه در این دیدار گزارشی از آخرین تحولات منطقه، یمن، سوریه، بحرین و عراق ارایه کرد.

آیت الله یزدی هم با اشاره به خطر تکفیری‌ها در منطقه بر ضرورت هوشیاری کشور برای مقابله با تحرکات تروریست های تکفیری در منطقه تاکید کرد.

وی حمله عربستان به عنوان کشور عربی و اسلامی و یمن را خطا دانست و بر ضرورت توقف حملات، لغو کامل محاصره انسانی مردم مظلوم یمن و تشکیل دولت وحدت ملی بر مبنای توافق گروه های اصیل یمنی تاکید کرد.

رییس مجلس خبرگان رهبری خواستار تقویت روند مقابله با تروریسم تکفیری در سوریه و عراق را توسط نیروهای مسلح و مردم این کشورها شد.

امیر عبداللهیان همچنین در قم با حجت الاسلام شهرستانی نماینده آیت الله سیستانی آخرین تحولات منطقه را مورد رایزنی قرار داد و از نقش مهم آیت الله سیستانی در قبال جهان اسلام و فتوای ارزشمند ایشان در مبارزه با تروریسم در عراق تجلیل کرد.

معاون وزیر امور خارجه با حضور در مسجد اعظم قم در جمع مبلغان حوزه های علمیه که در آستانه ماه مبارک رمضان عازم مناطق مختلف کشور هستند، سخنانی ایراد کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار