تبریز؛

پیشرفت 22 درصدی احداث مرحله سوم پروژه بزرگراه جلفا- مرند

مسئولین منطقه آزاد ارس و شهرستان جلفا در بازدید میدانی از بزرگراه در حال احداث جلفا-مرند بعنوان پرترددترین مسیر استان آذربایجان شرقی از پیشرفت 22 درصدی این پروژه ابراز رضایت کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از تبریز ،مرحله سوم احداث پروژه بزرگراه جلفا-مرند از دی ماه سال قبل آغاز شد و بر اساس اعلام مشاور پروژه تاکنون با پیشرفت 22 درصدی همراه است.

در بازدید میدانی قائم مقام سازمان منطقه آزاد ارس پروژه احداث بموقع و کیفی جاده جلفا-مرند را یکی از حساس ترین پروژه های سازمان منطقه آزاد ارس یاد کرده و گفت: مرحله دوم این پروژه با اعتبار اختصاصی 170 میلیارد ریالی از سوی سازمان منطقه آزاد ارس در حال احداث بوده و بر اساس زمان بندی های اعلام شده قسمتی از مسیر (5/6 کیلومتر) در سالجاری به بهره برداری میرسد.

فرخ مسجدی با بیان اینکه طبق توافق با وزارت راه و شهرسازی، سهم سازمان منطقه آزاد ارس از اجرای پروژه بزرگراه جلفا-مرند 30 کیلومتر بوده که تاکنون 11 کیلومتر آن به اتمام رسیده است، گفت: مرحله دوم نیز شامل 11 کیلومتر جدید از پلیس راه هادیشهر تا تونل دره دیز می باشد.

وی اضافه کرد: مرحله پایانی عملیات اجرایی 8 کیلومتر باقی مانده از تعهد این سازمان از تونل دره دیز تا منطقه عریان تپه نیز بزودی آغاز می شود.

وی ادامه داد: سازمان منطقه آزاد ارس، 7 کیلومتر از ورودی شهر جلفا تا سه راهی قره برون را پیش از این و 4 کیلومتر از سه راهی قره برون تا پلیس راه هادیشهر را در سال 1393 به اتمام رسانده است.

در بازدید میدانی از احداث مرحله دوم پروژه بزرگراه جلفا –مرند امام جمعه و فرماندار شهرستان جلفا نیز از نزدیک در جریان فعالیت های انجام شده قرار گرفتند.
انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.