نفرات کارگروه های اصلی بسکتبال با برگزاری همایش بسکتبال برنامه محور مشخص شدند. 5 کار گروه در این همایش شکل گرفتند.

به گزارش خبرنگار بسکتبال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، همایش بسکتبال برنامه محور از صبح امروز با دعوت از بیشتر اهالی این رشته برگزار شد.

در ابتدای این همایش محمود مشحون رئیس فدراسیون و یک کارشناس در امور مدیریت صحبت هایی را مطرح کردند. مشحون بار دیگر از پذیرفته نشدن دعوت به همکاری با فدراسیون سخن گفت.

کارشناس مدیریت با نام طاقدیس نیز در مورد ساختار مدیریتی صحبت کرد که بحث اصلی در مورد تغییر و تحولات در زمینه اهداف و برنامه ها به جای تغییر افراد بود.

غایبان جلسه

گروه موسوم به فرهیختگان که برخی از آنها به جلسه هم دعوت نشده بودند، مصطفی هاشمی سرمربی تیم مهرام و چند خبرنگار تخصصی از غایبان جلسه بودند.

همچنین تعداد بانوان مدعو در همایش هم زیاد نبود. گویا تعداد حاضر نیز با تلاش کرم زاده نایب رئیس بانوان در لیست مدعوین جای گرفته بودند.

چند کاندیدای رقیب مشحون در انتخابات نیز به جلسه آمده بودند و مازیار ناظمی روابط عمومی وزارت ورزش که گرداندن جلسه کارگروه رسانه ها را برعهده داشت، به نمایندگی از وزارت ورزش در همایش حضور داشت.

ناظمی در صحبت هایی کوتاه از برگزاری آزاد انتخابات ریاست فدراسیون بسکتبال گفت و تعداد زیاد کاندیداها را شاهدی بر این ماجرا عنوان کرد. وی از طرف وزارت ورزش تاکید کرد که هیچ وقت به صندوق های رأی دست نبرده و نمی برند.

کارگروه رسانه ها

بعد از اتمام جلسه ابتدایی، 5 کارگروه شروع به کار کردند. کارگروه رسانه ها با تعیین 9 نفر به عنوان اعضا اصلی و قول تشکیل کمیته خبری بسکتبال شروع به کار کرد. در این کارگروه محمود مشحون رئیس فدراسیون هم حضور کوتاهی داشت که ابتدا صحبت های نمایندگان رسانه را در مورد خواسته های آنها و همچنین لزوم حفظ احترام خبرنگاران شنید.

مشحون نکاتی را هم در مورد مشکلات خود با رسانه ها مطرح کرد و قول انجام تمام خواسته های آنها را داد.

کارگروه پیشکسوتان

کارگروه پیشکسوتان و کارشناسان به ریاست عباس مقدس زاده یکی از پیشکسوتان داوری اداره شد. در این جلسه مقدمات و چارچوب کار کمیته پیشکسوتان مورد بررسی قرار گرفت و تعیین شد که در جلسات بعدی نفراتی با عنوان کارگروه پیشکسوتان به صورت ضابطه مند دعوت شوند.

7 نفر عضو کمیته مربیان

کارگروه مربیان با ریاست محمود پورشرفی تشکیل جلسه داد. در پایان این کارگروه مهران شاهین طبع، محمد کسایی پور، مهران حاتمی، محمدرضا نوری، محمود پورشرفی، محسن صادق زاده و مسعود قاسمی به عنوان اعضا کمیته مربیان برگزیده شدند.

قرار بر این شد که از بین این هفت نفر یک مربی به عنوان مسئول کمیته انتخاب شود.

کارگروه داوران

 
کارگروه داوران نیز با انتخاب نفرات به جمعبندی رسید. نادر باقری، محمود حاج اسماعیلی، حمید کیان ارثی، رضا جوادی، مهدی معینی، امیرحسین صفرزاده، جعفر محمدپور به عنوان اعضاء اصلی در کنار کاویانی، شهمیرزادی و آذرافزا به عنوان اعضا علی البدل گروه داوران را تشکیل می دهند.

این گروه نیز در اولین جلسه یک نفر را به عنوان مسئول به فدراسیون معرفی می کند.

کارگروه استان ها

مهدی گرامیان رئیس کمیته امور استان های فدراسیون نیز به عنوان مسئول کارگروه استان ها برگزیده شد. همچنین کریم پاداش رئیس هیئت آذربایجان شرقی و کریمی رئیس هیئت گلستان در این کارگروه برگزیده شدند. قرار بر این شد که 3 نفر دیگر نیز در جلسات آتی به کارگروه استان ها اضافه شوند.

جمعبندی کار تمام این گروه ها به فدراسیون بسکتبال ارائه می شود.

انتهای پیام/





اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار