حیدری نژادمطرح کرد:

افزایش تعامل و اطلاع رسانی عامل اصلی گسترش فرهنگ بیمه ای است

مدیر کل تأمین اجتماعی گلستان گفت:افزایش تعامل و اطلاع رسانی را عامل اصلی گسترش فرهنگ بیمه ای دانست.

به گزارش   حوزه رفاه و تعاون    گروه اجتماعی  باشگاه خبرنگاران سازمان تأمین اجتماعی، محمد حیدری نژاد مدیر کل تأمین اجتماعی گلستان در دیدار با فرماندار شهرستان آق قلا با اشاره به گسترگی فعالیتها و تنوع خدمات سازمان به ارائه آمار عملکرد تأمین اجتماعی در استان و تعهدات کوتاه و بلند مدت و وضعیت بیمه بیکاری اظهار کرد:مسئولان برون سازمانی به ویژه فرمانداران نقش بسزایی در تحقق عدالت اجتماعی، توسعه کشور، شناخت منابع در آمدی سازمان، حمایت ها و خدمات تأمین اجتماعی، رسالت سازمان در قبال بیمه شدگان و مستمری بگیران دارند و نیازبه همکاری فرمانداری برای وصول مطالبات معوق است .

حیدری نژاد با اشاره به برنامه های جدید سازمان برای گسترش دولت الکترونیک و خدمات نوین سازمان در حوزه IT  ارسال اینترنتی لیست و پرداخت حق بیمه، دریافت فیش اینترنتی کارفرمایان، ابلاغ بدهی بصورت الکترونیکی به کارفرمایان، افزود:با گسترش خدمات الکترونیکی رضایت مندی مشتریان بیشتر حاصل خواهد شد و همچنین صرفه جویی در هزینه و زمان مخاطبان انجام می شود.

مدیر کل تأمین اجتماعی گلستان تصریح کرد: سازمان تأمین اجتماعی در برابر بیمه شدگان، خود را موظف می داند که به بهترین وجه ممکن و با تمام تلاش خدمات مطلوبی ارائه کندکه در شأن و منزلت بیمه شدگان باشد. تلاش ما این است که ارائه خدمات در کنار ارزش کیفی و کمی سرعت عمل و با حداقل هزینه برای مراجعان باشد.

وی افزود: هدف ما مدیریت کردن کاهش هزینه ها، برای بیمه شدگان است و به همین منظور امروز تامین اجتماعی استان با 12 شعبه ثابت، 6 شعبه اقماری به همراه 3 کارگزاری با تمام توان و تلاش نیروها به مراجعین و بیمه شدگان خدمات می دهند.

الیاس هیوه چی فرماندار شهرستان آق قلا نیز در این دیدار مطرح کرد:خدمت رسانی به بیمه شدگان  به ویژه اقشار کم درآمد جامعه بسیار کار ارزشمندی است و این مسئولیت شما جای قدردانی دارد و امیدواریم همه مسئولان استان و شهرستان برای توسعه بیشتر خدمات تأمین اجتماعی در سطح جامعه همکاری لازم را داشته باشند.


درپایان مدیر کل تأمین اجتماعی گلستان در دیداری با فرماندار شهرستان کردکوی به تبیین فعالیت های این سازمان پرداخت و خواستار همکاری فرمانداری برای وصول مطالبات معوقه تأمین اجتماعی شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار