یزد؛

همه جناح ها فرزندان انقلاب هستند

وزیر اطلاعات گفت : در شرایطی هستیم که امور دست دولتی است که بدنبال جناح بازی نیست و همه جناح ها را فرزند انقلاب می داند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، حجت الاسلام سید محمود علوی در جلسه شورای اداری استان یزد گفت: عزت ملی در پرتو هم افزایی و انسجام ملی بدست می آید و باتوجه به  نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری باید هوشیار باشیم و همه برای تحقق این آرمان با همدلی و هم افزایی تلاش و برنامه ریزی کنیم.

وزیر اطلاعات به مذاکرات هسته ای نیز اشاره کرد و گفت:حمایت از اصل مذاکره راهبرد رهبر معظم انقلاب در مذاکرات هسته ای است و جمهوری اسلامی ایران از حقوقش با منطق و تدبیر حمایت و دفاع می کند.

مقام عالی وزارت اطلاعات ادامه داد :در شرایطی هستیم که امور دست دولتی است که بدنبال جناح بازی نیست و همه جناح ها را فرزند انقلاب می داند.

 
مقام عالی وزارت اطلاعات ادامه داد : در شرایطی هستیم که امور دست دولتی است که بدنبال جناح بازی نیست و همه جناح ها را فرزند انقلاب می داند و مردم وقتی بین مسوولان نظام وحدت و همدلی را می بینند در روحیه آنان تاثیر گذار خواهد بود.

علوی در پایان به انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و افزود:خوشبختانه در نظام مقدس جمهوری اسلامی مردم تعیین کننده نتیجه انتخابات و صندوق رای هستند.



انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.