در نخستین نشست رابطین جامعه روحانیت مبارز و اصولگرایان/

حبیبی: تنها راه پیشروی اصولگرایان، ائتلاف است/ برنامه اصلاح‌طلبان برای ایجاد تفرق در اصولگرایان

دبیر کل حزب مؤتلفه اسلامی با بیان اینکه شرایط فعلی ما در انتخابات آتی به مراتب حساس‌تر از انتخابات 92 است، گفت: تنها راه پیشروی اصولگرایان، ائتلاف است و اگر غیر این انجام دهیم یک اشتباه استراتژیک مرتکب شده‌ایم.

به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران نبی‌الله حبیبی دبیر کل حزب مؤتلفه اسلامی در نخستین نشست رابطین جامعه روحانیت مبارز و  شورای همگرایی اصولگرایان که امروز(شنبه) در مجتمع آدینه تهران برگزار شد، با اشاره به حساس‌تر بودن شرایط فعلی نسبت به انتخابات 92 اظهار داشت: همگرایی نیروهای انقلاب یک ضرورت دائمی بوده که البته انتخابات هم یکی از آن ضرورت‌ها است.

حبیبی با بیان اینکه 4 ماه پیش یکی از شخصیت‌های اصلاح‌طلب گفته بود که ما با اعتدالیون به دنبال لیست واحد هستیم، ادامه داد: البته من اطلاع دارم در اردوگاه رقبای ما جلسه تشکیل می‌شود تا بین اصولگرایان تفرق ایجاد کنند.

دبیر کل حزب مؤتلفه با تأکید بر اینکه انتخابات مجلس نهم قابل مقایسه با انتخابات مجلس دهم نیست، گفت: تنها راه پیشروی اصولگرایان، ائتلاف است و اگر غیر این انجام دهیم یک اشتباه استراتژیک مرتکب شده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه ما مجلسی را ترجیح می‌دهیم که با ترکیب اصولگرایان تشکیل شود ولو اینکه نماینده ای از حزب مؤتلفه در آن حضور نداشته باشد، بیان کرد: تشکل‌های اصولگرا باید این روند را گسترش دهند تا به صورت یک فرهنگ درآید و یک اراده عمومی در بین شخصیت‌های اصولگرا حاصل شود.

دبیر کل حزب مؤتلفه با بیان اینکه برخی برای نماینده شدن و گرفتن یک منصب افراط و تفریط و اینگونه القا می کنند که می‌خواهیم تکلیف را از روی دوش شما برداریم، اظهارداشت: چند ماه قبل جرقه‌ ائتلاف اصولگرایان زده شد و در حال حاضر این جرقه تبدیل به شعله مقدس شده و تلاش می‌کنیم این شعله بلندتر و روشن‌تر در انتخابات آتی تجلی پیدا کند. 

 انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار