اصفهان؛

آیین رونمایی از فعالیت های عمرانی امامزاده مختار(ع) خوراسگان

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه دو شهرستان اصفهان خبر داد: آیین رونمایی از فعالیت های عمرانی امامزاده مختار(ع) خوراسگان برگزار شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، از اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین محمد هادی روح الامینی اصفهان اظهار داشت: آیین رونمایی از فعالیت های عمرانی امامزاده مختار(ع) خوراسگان با حضور معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان حجت الاسلام و المسلمین حسن امیری برگزار شد.

وی در ادامه تصریح کرد: این پروژه عمرانی شامل 600 متر مربع آیینه کاری، گچ کاری، ابزارزنی، خطاطی و نقاشی مینیاتور به ارزش 250 میلیون تومان توسط اساتید مجرب صورت گرفته شده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه دو شهرستان اصفهان در ادامه افزود: همچنین ایوان این امامزاده عظیم الشان نیز به مساحت 90 متر مربع کاشی کاری معرق شده که هزینه ای بالغ بر 92 میلیون تومان برای انجام این کار صرف شده است.

حجت الاسلام و المسلمین محمد هادی روح الامینی گفت : معبرهای میانی و صحن امامزاده مذکور نیز با هزینه ای بالغ بر 30 میلیون تومان و به مساحت 750 متر مربع سنگ فرش و جدول گذاری شده است.

وی در ادامه گفت: سنگ فرش کف حرم نیز از سنگ مرمر درجه یک می باشد که به مساحت 90 متر مربع صورت گرفته با هزینه ای بالغ بر 85 میلیون تومان انجام شده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه دو شهرستان اصفهان ادامه داد: رواق مجاور حرم نیز به مساحت 850 متر مربع با هزینه ای بالغ بر 45 میلیون تومان سنگ فرش شده است.

حجت الاسلام و المسلمین محمد هادی روح الامینی در پایان خاطر نشان شد: این پروژه های عمرانی از سال گذشته آغاز شده و امسال به پایان رسیده و همچنین کلیه این هزینه ها از محل جمع آوری نذورات، کمک های مردمی و کمک خیرین صورت گرفته است.


انتهای پیام/گ

برچسب ها: اداره ، اوقاف ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.