مشهد؛

راهیابی به تیم ملی تنها از طریق رقابت های انتخابی تیم ملی

سخنگوی فدراسیون کشتی گفت : حضور در تیم ملی کشتی باید ازکانال رقابتهای انتخابی تیم ملی باشد و در این راه فدراسیون براساس قانون عمل می کند.


به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، علیرضا رضایی درحاشیه رقابتهای نهایی انتخابی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی درخصوص حضور نیافتن حمید سوریان واتفاقات کشتی امید نوروزی توضیحاتی را برای خبرنگاران ارایه کرد.

وی اظهارکرد: فدراسیون کشتی براساس قانون فرآیند انتخابی تیم ملی برای ورود نفرات برتربه تیم ملی عمل خواهد کرد وقهرمانانی مانند حمید سوریان برای همه قابل احترام هستند وتصمیم او نیز قابل احترام است اما حضور در تیم ملی باید از کانال رقابتهای انتخابی باشد.

وی درخصوص امید نوروزی هم گفت : از قهرمانی همچون امید نوروزی که برای کشتی ایران افتخار آفرینی کرده انتظار می رود چنین رفتاری نداشته باشد و به طور حتم کمیته انضباطی فدراسیون کشتی براساس قانون با وی برخورد خواهد کرد.

حمید سوریان دارنده 7 مدال طلای جهان والمپیک که برای حضور درمرحله نهایی انتخابی تیم ملی درشهر مشهد حضور یافته و در وزن کشی هم شرکت کرده بود حتی تا دقایقی قبل ازاولین مبارزه خود درسالن گرم کن حضور یافته بود اما به دلایل نامعلومی دررقابت های انتخابی شرکت نکرد.

امید نوروزی هم درمبارزه وزن 66 کیلوگرم برابرمهدی زیدوند به داوران اعتراض شدیدی کرد ودرحالی که کشتی 5 بریک ازحریف خود عقب بود، تشک را با لگد زدن به تابلوهای تبلیغاتی ترک کرد.
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.