تهیه کننده ویژه برنامه «دعوت» در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

برنامه «دعوت» برند ماه مبارک رمضان خواهد شد

تهیه کننده برنامه «دعوت» گفت :با ایجاد فضایی شاد و جذاب به برند سالهای آینده ی ماه مبارک رمضان تبدیل خواهیم شد.

لیلا رضا سلطانی تهیه کننده ی ویژه برنامه ی افطار شبکه یک سیما در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران، در خصوص جزئیات این برنامه گفت: ویژه برنامه افطار شبکه یک سیما «دعوت» نام دارد و در این برنامه از استانداری های کل استان ها کمک گرفته ایم و به نوعی همه ی استان های ایران در آن شرکت دارند.

وی افزود:«دعوت» در سی و دو قسمت به روی آنتن شبکه یک می رود و  و هر روز یک استان مهمان برنامه هستند و زندگی آنها روایت می شود.در ویژه برنامه ی عید فطر نیز مهمان منتخب مردم دعوت و از او تقدیر می شود.

سلطانی در خصوص مجری این برنامه اظهار داشت:هنوز مجری این برنامه مشخص نیست اما به یقین یکی از بهترین های اجرای ایران اجرای این برنامه را به عهده خواهد گرفت.

این تهیه کننده پیرامون صحبت هایی که در خصوص برنامه افطار شبکه 1 شده بود عنوان کرد:همه می دانند که برنامه ی «ماه عسل» مخاطبان خاص خود را دارد و ما به دلیل اینکه وقت و هزینه ی زیادی برای «دعوت» صرف کرده ایم،تصمیم گرفتیم که در ساعتی غیر از ساعت پخش «ماه عسل »آن را به روی آنتن ببریم.

وی ادامه داد: «دعوت» فضای کاملا شاد و جذابی دارد که مخاطب را سر ذوق می آورد و ما برای لحظه به لحظه ی برنامه از آقای شریعت پناهی کمک گرفتیم.من به تمام مخاطبان قول می دهم به کمک خدا این برنامه به برند سالهای آینده ماه مبارک رمضان تبدیل می شود و مخاطبان بیشتری نسبت به «ماه عسل» را به خود جذب خواهد کرد.

وی در پایان خاطر نشان کرد:امیدوارم اولین سری برنامه«دعوت» با کیفیت عالی و مخاطب پسند به روی آنتن شبکه اول سیما برود.

گفتنی است؛ پیش از این صحبت هایی مبنی بر کنار کشیدن شبکه یک سیما به نفع «ماه عسل »احسان علیخانی بود.اما برنامه ی «دعوت» به تهیه کنندگی مشترک لیلا رضا سلطانی و ساسان انصاری در ماه مبارک رمضان از آنتن شبکه 1 سیما پخش خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۶:۲۱ ۲۱ خرداد ۱۳۹۴
تنها برندی که ما میشناسیم واسه ماه رمضون ماه عسل علیخانیه