قم؛

20 درصد تخفیف در ماه رمضان برای ارایه کالاهای اساسی

رییس سازمان جهاد کشاورزی قم گفت: همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان کالاهای اساسی با تخفیف 20 درصد در استان قم ارایه می شود

به گزارش  گروه استانهای باشگاه خبرنگاران؛ محمد رضا طلایی گفت: طبق وظیفه سازمان صنعت، معدن و تجارت و سازمان جهاد کشاورزی استان قم در خصوص کنترل و نظارت بر کالاهای مردم در ماه مبارک رمضان اگر امسال برپایی نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه قم صورت نگرفت این طرح را در فروشگاه های بزرگ زنجیره ای اجرا میکنیم و کالاهایی مثل برنج، شکر،تخم مرغ و خرما با 20 درصد تخفیف عرضه می شود.
 
وی افزود: سهمیه تمامی کالاها غیر از روغن از طرف شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی کشوراعلام شده است و سهمیه روغن هم به زودی اعلام می شود و سعی خود را می کنیم تا همه مردم استان قم از مزایای این طرح بهره مند شوند.
 
رییس جهاد کشاورزی قم ابراز کرد: طی ماههای نخست امسال قیمت مرغ دارای تغییرات بسیار بالا بوده و تا 40 روز قیمت آن از 5900 تومان تا 6300 تومان  در هر کیلو در تغییر بوده است.
 
طلایی در پایان اظهار کرد: با یان تفاسیردر طرح ضیافت مخصوص ماه مبارک رمضان عرضه مرغ منجمد با قیمت کیلویی 5100 تومان نیز پیش بینی شده تا در صورت بالا رفتن قیمت مرغ گرم مصرف کننده بتواند از مرغ منجمد استفاده کند.
 
انتهای پیام/ س
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.