ساری؛

همدلی و همزبانی، مكتب و دين ما است

طبرسی ولی فقيه مازندران گفت: همدلی و همزبانی، مكتب و دين ما است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران از ساری و به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، نماينده ولی فقيه مازندران با توجه به نزديك شدن ماه مبارك رمضان، ضمن تبريك ماه صيام و ماه قرآن، گفت: بايد خود را برای پالايش روحی و برداشتن توشه معنوی از اين ماه عزيز آماده نماييم، چرا كه ماه رمضان، فرصت مغتنمی برای نگريستن انسان در ضمير خود و ارزيابی خويشتن است.

آيت الله طبرسی با اشاره به اين كه همدلی و همزبانی، مكتب و دين ما است، افزود: شعار پيامبر اسلام (ص)، لا اله الا الله بود و دين مبين اسلام از آغاز با همين هدف شروع شد.

امام جمعه مركز استان، با اشاره به اين كه منشا مصيبت های بشر، تفرقه است، گفت: اگر همه جهان تحت لوا و پرچم توحيد قرار گيرند، تمامي مشكلات حل خواهد شد.

نماينده ولی فقيه در مازندران، با بيان اين كه بايد در سايه شعار سال، عملا و زبانا به سوی همدلی و همزبانی حركت كنيم و تحت لوای ولايت فقيه در برابر كيد دشمنان هم چنان بايستيم، ياد آور شد: سال هم دلی را بايد با دست به دست هم دادن به الگو تبديل كنيم.

آيت الله طبرسی با اشاره به قول رييس جمهور مبني بر ضرورت وجود انتقاد و نقد منصفانه در جامعه، افزود: بايد طوری همديگر را نقد كنيم كه به وحدت جامعه لطمه ای وارد نشود.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: ساری ، همدلی ، همزبانی ، مکتب ، دین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.