قزوین؛

شرکت شهرک های صنعتی و اداره کل تعاون، کار و رفاه قزوین تفاهم نامه همکاری امضاء کردند

شرکت های شهرک های صنعتی و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای استفاده از ظرفیت های یکدیگر در حل مسایل مربوط به حوزه کار و تولید تفاهم نامه همکاری امضاء کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران از قزوین؛ مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گفت این تفاهم نامه به منظور گسترش همکاری‌ها، تقویت مشارکت و استفاده بهینه از منابع، ظرفیت‌ها و امکانات و توانایی های علمی و فنی موجود استان امضا شده است.

ناصحی از جمله اهداف این تفاهم نامه را حمایت از اجرای طرح های صنعتی کوچک در شهرکها ، همکاری برای برگزاری دوره‌های آموزشی برای توانمند سازی شاغلین بنگاه های اقتصادی ، کمک به حل مشکلات بین کارگران و کارفرمایان واحدهای صنعتی و تعاونی‌های مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی استان و پرداخت یارانه به شرکت های تعاونی از طریق تشکیل شورای سازش عنوان کرد.

وی افزود: بر اساس این تفاهم نامه، در جهت تسریع در امور واحدهای صنعتی مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی برای جذب نیروی کار با استقرار واحدهای کاریابی در این شهرکها و نواحی صنعتی به وسیله شرکتهای خدماتی زمینه مناسبی برای معرفی نیروهای جویای کار به کارخانجات فراهم خواهد شد.

استان قزوین دارای 12 شهرک و ناحیه صنعتی به بهره برداری رسیده است که حدود 650 واحد تولیدی در آنها به فعالیت می پردازند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.