حیدر العبادی در دیدار با اوباما گفت شکی ندارم که در جنگ با داعش پیروز خواهیم شد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران حیدرالعبادی نخست وزیر عراق که برای شرکت درکنفرانس گروه هفت به آلمان رفته است در حاشیه این کنفرانس در دیدار با باراک اوباما گفت: من از آقای اوباما رئیس جمهوری آمریکا و گروه هفت و ائتلاف بین المللی به علت اینکه در برابر داعش در کنار ما هستند تشکر می کنم. ما جنگهای متعددی با داعش داریم و در یکی از این جنگها الرمادی را از دست دادیم. من می گویم که ان شاء الله این موضوع موقتی است. پس از الرمادی نیروهای عراقی و از جمله بسیج مردمی کنترل اوضاع را به دست گرفتند و اکنون آنها قادرند که کنترل کل عراق را به دست بگیرند. نیروهای عراقی اکنون ابتکار عمل را در دست دارند و مناطق وسیعی که چندین برابر الرمادی است آزاد کرده اند.
مردم عراق اکنون در سرزمین خودشان با داعش می جنگند و پشتیبانی جامعه بین المللی و خصوصاً آمریکا از عراق موضوع مهمی است. زیرا بخش زیادی از این نبرد ، جنگی روانی و معنوی است و پشتیبانی جهان از عراقی ها به ادامه این روند کمک می کند. ما تردیدی نداریم که در این جنگ پیروز خواهیم شد. زیرا داعش مبنای اعتقادات فاسدی دارد و به تخریب آثار تاریخی و کشتار مردم می پردازد آنها شهرهای سنی نشین را ویران می کنند و این درحالیست که ادعای دفاع از آنها را دارند. ما شک نداریم که در این جنگ پیروز خواهیم بود. اما به تلاشهای بیشتری نیاز داریم.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۰:۵۵ ۱۹ خرداد ۱۳۹۴
شاهرخ جان هدف راببین نگران نباش
Iran (Islamic Republic of)
شاهرخ
۱۲:۵۴ ۱۹ خرداد ۱۳۹۴
ببین چه قدر این حید العبادی بی ارزس که نمیتونه بگه اوباما هیچ کمکی به ما نکرد !!!
Iran (Islamic Republic of)
داود
۲۲:۳۲ ۱۸ خرداد ۱۳۹۴
ی روز میگن ایران تا اوباما میاد میگن فقط آمریکا.... و جالبه ک بعضی وقتها گفتن ک امریکا تجهیز کننده داعشه .
اینا چند چند هستن با خودشون ؟
پول و سلاح و حتی رزمنده از ایران ..... تشکر از امریکایی ک میگن بوجوداورنده و حامی تسلیحاتی داعشه ؟؟!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
واقعا ک .........
آخرین اخبار