رئیس‌جمهور آمریکا ابراز اطمینان کرد که داعش شکست می‌خورد و از عراق رانده می‌شود.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از العربیه، باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا ضمن پیش بینی برخی شکست ها و ناکامی ها ابراز اطمینان کرد که داعش شکست می‌خورد و از عراق رانده می‌شود.

اوباما موفقیت اخیر داعش در "رمادی" را دستاوردی تاکتیکی و کوتاه مدت برشمرد.

اوباما افزود: به زودی با "حیدر العبادی،" نخست وزیر عراق فرآیند تحویل سلاح به نیروهای در حال جنگ با "داعش" را بررسی خواهم کرد و تاکید کرد کشورش به آموزش نیروهای عراقی ادامه خواهد داد.

وی گفت: فراگيری سياسی (در عراق) در مبارزه با داعش مهم است.

 رئيس جمهور آمريکا در نشست خبری در باواريا افزود: ايران فرصت تاريخی برای برطرف کردن نگرانی های جامعه جهانی درباره برنامه هسته‌ایش دارد.

اوباما گفت فراتر از اروپا، ما درباره مذاکرات در خصوص برنامه هسته ای ایران گفتگو کردیم. ما همچنان متحد هستیم تا به سمت مراحل نهایی گفتگوها برسیم. ایران فرصتی تاریخی برای رفع نگرانی های جامعه بین المللی درباره برنامه هسته ای خود دارد و ما اتفاق نظر داریم که ایران نیاز دارد از این فرصت استفاده کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۴ ۱۸ خرداد ۱۳۹۴
این رژیم جنایتکار آمریکاست که باید با اتخاذ سیاست های درست داخلی نگرانی های جامعه جهانی را بر طرف کند .
این احمقانه نیست ، جامعه جهانی از فعالیت های هسته ای صلح آمیز ایران که عضو ان پی تی است و ، با اژانس حتی قبل از توافق همکاری های فراتر از پادمان دارد ، و آزانس با تما توانائی های خودش و شما آمریکائی و دیگر اقمار شما کوچکترین فعالیت های هسته ای ایران را کنترل می کنید و هر جا هم که لازم است دانشمندان هسته ای این کشور را ترور می کنید ، آنوقت از این فعالیت ها نگران هم هستید !
بی غیرت شما که رئیس جمهور آمریکا هستی نباید از وجود تعداد 400 بمب اتمی در اختیار یک رژیم جعلی دست نشانده ، کودک کش ، متجاوز ، جنایتکار ، شکنجه گر ، بی اخلاق ، بی مسئولیت ، تروریست نگران باشی !
آقای رئیس جمهور ، دروغگوئی بس است .
آخرین اخبار