یزد؛

ارسال 1200 اثر به دبیرخانه جشنواره کشوری روح خدا

به مناسبت 36 مین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران سومین جشنواره کشوری روح خدا به میزبانی استان یزد در ایام الله دهه فجر برگزار می‌شود که تاکنون بیش از 1200 اثر به دبیرخانه ارسال شده است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از یزد؛ محسن رستگاری، با اشاره به موضوعات جشنواره بیان کرد: رشته های مقاله نویسی ،شعر سرود، مسابقه پیامکی، وصیت نامه امام، وبلاگ نویسی نقاشی و خوشنویسی، عکاسی، خاطره نویسی، مسابقه کتابخوانی و نامه ای به روح خدا موضوعات این جشنواره می باشد.
رستگاری موضوع ویژه این جشنواره را با توجه به نام گذاری سال با عنوان " اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی " دانست و در ادامه افزود: امسال باتوجه به حرمت شکنی‌های نشریات کشورهای بیگانه به ساحت مقدس رسول اکرم (ص)به موضوع "من عاشق محمد (ص) هستم" پرداخته شده و در بخش موضوعات ویژه اضافه گردیده است.
مسئول دبیرخانه جشنواره کشوری روح خدا در ادامه بیان کرد: مهلت ارسال آثار و شرکت در این جشنواره 27 تیرماه 94 همزمان با عید سعید فطر می‌باشد.
مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان یزد خاطر نشان کرد:  آیین اختتامیه این جشنواره 30 مرداد ماه 94 همزمان با روز جهانی مساجد برگزار می‌گردد.
وی در پایان گفت: شرکت کنندگان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.masajedyazd.ir مراجعه نمایند.
انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.