خادمیان: قول می‌دهم در مسابقات جهانی جودو روی سکو باشم

ملی پوش جودو کارگران کشورمان گفت: قول سکو را می‌دهم و سعی می‌کنم بهترین مدال را در مسابقات جهانی جودو ایتالیا کسب کنیم.

خادمیان: قول می‌دهم در مسابقات جهانی جودو روی سکو باشمامیر حسین خادمیان، ملی پوش جودو کارگران در گفتگو با خبرنگار  کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، خدا را شکر شرایط اردو  خیلی خوب بود، آرامش و نظم خاصی را شاهد بودیم و با توجه به برنامه‌ریزی تمرینی که کادر فنی برای ما تنظیم کرده‌اند به سطح بالایی از آمادگی رسیدیم و فدراسیون کارگری هم ر حد توانش برای بچه‌ها امکانات را فراهم کردند که جای تشکر و قدرانی دارد.
 
وی در ادامه افزود: در حال حاضر مسابقات جهانی جودو را در کشور ایتالیا پیش رو داریم که سطح بالایی دارد و به طور حتم تیم‌ها با تمام قوا به این مسابقات اعزام می‌شوند و ما هم سعی خو را می‌کنیم تا بتوانیم بهترین نتیجه را کسب کنیم ما بعد از المپیادی که برگزار شد به اردو دعوت شدیم و در مرحله حدود 15 روز در اردو حضور داشتیم که تمرینات پر فشاری را پشت سر گذاشتیم.
 
خادمیان تصریح کرد: افرادی که در این مسابقات حضور پیدا می‌کنند در رنکینگ جهانی حضور ندارند، اما این موضوع کیفیت را کم نمی‌کند و مسلما مسابقات در سطح بالایی برگزار خواهد شد.
 
وی افزود: فقط برای برد به ایتالیا می‌رویم و هدفم کسب خوش رنگ‌ترین مدال است و تمام تلاشم را می‌کنم تا دست پر به کشور برگردم. با توجه به شرایط موجود به خودم خیلی امیدوارم و سعی می‌کنم زحمات سعید قمی و کادر فنی را با کسب مدال جبران کنم.
 
خادمیان تصریح کرد: جودو ایران خیلی از جودو دنیا عقب است و به جایی رسیده که ملی پوشان ما از جودو کاران عراقی و یمنی شکست می‌خوردند که این یک فاجعه است، اما مطمئن باشید که تیم ملی جودو کارگران این گونه نیست و به این تیم امیدوار باشید چون کادر فنی خوبی داریم.
 
ملی پوش جودو کشورمان در خصوص  کسب مدال در مسابقات جهانی ایتالیا عنوان  کرد: من قول سکو را می‌دهم و تمام تلاشم را هم می‌کنم تا قهرمان شوم تا بخشی از زحمات کادر فنی و مسئولین فدراسیون کارگری را جبران کنم.
 
وی در خصوص تیم اعزامی اذعان داشت: تیم اعزامی به مسابقات جهانی مشکل از کارگران است که باید در این خصوص سعید قمی تشکر کنم، با توجه به فشار‌هایی که بر روی ترکیب تیم ملی به وی آورده شد وی زیر بار این موضوع نرفت تیمی صد در صد کارگری را انتخاب کرد که این جای تحسین دارد در صورتی که مثلا در تیم های دانشجویان یا نیروهای مسلح  از ملی پوشان استفاده می‌کنند که این موضوع فرصت تیمی صد در  صد کارگری را انتخاب کرد که این جای تحسین دارد در صورتی که مثلا در تیم‌های دانشجویان یا نیروی مسلح از ملی پوشان استفاده می‌کنند و این به عقیده من درست نیست.
 
خادمیان در آخر خاطر نشان کرد: مصدومیت ندارم و از مردم می‌خواهمما را دعا کنند تا بتوانم پرچم کشورمان را در ایتالیا بالا ببریم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار