آخر خرداد در فرهنگسرای گلستان چه می‌گذرد؟

فرهنگسرای گلستان، برنامه هفته پایانی خرداد‌ماه را به شرح زیر اعلام کرد. در میان این برنامه‌ها، نشست نقد و بررسی کتاب، شرح اشعار حافظ و اکران فیلم به چشم می‌خود.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران، فرهنگسرای گلستان در آخرین هفته خرداد‌ماه (23 الی 29)، برنامه‌ای فرهنگی-ادبی را در دستور کار خود قرار داده است که در میان آن‌ها می‌توان به برنامه‌هایی در زمینه ادبیات کهن و داستانی ایرانی و هم‌چنین برنامه‌های هنری اشاره کرد.

در این رابطه، به منظور ارتقای فرهنگ مطالعه و آشنایی با شعر و ادبیات کهن ایران، 23 خرداد ماه ساعت 16، کتابخانه دکتر شهیدی در فرهنگسرای گلستان، اساتید ادبیات به شرح و تفسیر اشعار حافظ خواهد پرداخت.

حکایت‌های دلنشین عنوان دیگر برنامه فرهنگسرای گلستان است که با هدف بهره‌گیری از نکات اخلاقی ناب برای کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

بشنو از نی، از دیگر سلسله جلسه شرح و تفسیر داستان‌های مثنوی است که با حضور استاد کریم سگلی، 25 خرداد ساعت 17، در فرهنگسرای گلستان بر پا است.

محفل داستان از دیگر سلسله جلستات داستان‌ نویسی به نقد و بررسی عناصر داستانی و بررسی آثار شرکت‌ کنندگان خواهد پرداخت. این برنامه‌ای است که هر هفته سه‌شنبه‌ها ساعت 14، در کتابخانه گل‌های زندگی، فرهنگسرا برگزار می‌شود.

هم‌چنین فرهنگسرای گلستان روز سه‌شنبه 26 خرداد‌ماه، نقد و بررسی کتاب شهرام کرمی را  با عنوان «تخت و مورچه» در دستور کار خود قرار داده است. در این جلسه علاوه بر نویسنده، فراست و گودرزی، دو منتقد و نویسنده داستانی، حضور خواهند داشت.

هم‌چنین فرهنگسرای گلستان، 23 الی 29 خرداد‌ماه، فیلم سینمایی «آتیش بازی» را به اکران خواهد گذاشت.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 77841376 و یا به آدرس نارمک‌، میدان هلال‌احمر، خیابان گلستان، فرهنگسرای گلستان مراجعه کنند.


انتهای پیام/ 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.