آغاز خرید Nokia Lumia

Nokia Lumia 640 XL آماده عرضه در کانادا

کمپانی نوکیا در نمایشگاه MWC 2015 بارسلونا از دو گوشی لومیای جدید خود رونمایی نمود. Lumia 640 و 640 XL دستگاه های میان رده ای هستند که در دنباله گوشی های ویندوزی پیش از خود ارائه شده اند.

به گزارش خبرنگار فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران،دو گوشی لومیای جدید از همان طراحی پیشین و برخی خصوصیات فنی مشابه از جمله پردازنده 4 هسته ای اسنپ دراگون کوالکام با فرکانس 1.2 گیگاهرتز، 1 گیگابایت رم، 8 گیگابایت حافظه داخلی (قابل ارتقاء به 128 گیگابایت دیگر از طریق MicroSD""، صفحه نمایش HD و پشتیبانی از دو سیم کارت بهره می گیرند.

 هر دو این دستگاه ها از ویندوز 8.1 بهره می گیرند و آماده ارتقاء به ویندوز 10 به محض ارائه  نهایی هستند. همچنین این دستگاه ها به Lumia Denim مجهز شده اند.
طبق آخرین خبرها  "Nokia Lumia 640 XL " در کانادا آماده عرضه و انتشار است.



Nokia Lumia 640 XL آماده عرضه در کانادا


این گوشی در کانادا مورد استقبال فراوان قرار گرفت و قیمت تعیین شده برای عرضه آن حدود 272 دلار است،اما نکته جالب در این است که قیمت تعیین شده در زمان قبل از عرضه،بسیار پایین تر از این مبلغ بوده است.
 
مایکروسافت در مدل 640 XL باتری 3000 میلی آمپر ساعتی و در مدل 640 باتری 2500 میلی آمپر ساعتی تعبیه کرده است.هرچند این میزان اختلاف چندان زیاد نیست اما قادر است انرژی بیشتری در مدل XL تامین کند که به گفته مایکروسافت با استفاده عادی 2 روز پاسخگو خواهد بود.

 همچنین کیفیت دوربین ها در مدل XL بهتر هستند (دوربین پشتی 13 مگاپیکسلی و جلویی 5 مگاپیکسلی)،در مقابل گوشی Lumia 640 دارای دوربین پشتی 8 مگاپیکسلی و سلفی 1 مگاپیکسلی می باشد.هر دو آن ها از لنزهای Carl Zeiss استفاده می کنند و دارای ویژگی های Lumia 5.1 که قاعدتا در لومیاهای آخرین مدل یافت می شود می باشند.

نکته مهم در این است که در حال حاضر این محصول در هند و انگلستان موجود است،اما فروش در ایالات متحده آمریکا هنوز به صورت آنلاین راه اندازی نشده است و قرار شده توسط " AT&T " ارائه خواهد شد که البته زمان دقیق آن مشخص نشده است.

گزارش : محمد الماسی



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار