معاون سازمان امور دانشجویان:

آیین نامه شورای انضباطی و صنفی دانشجویان در مراحل بررسی است

معاون سازمان امور دانشجویان با اشاره به آخرین وضعیت بازنگری شیوه آیین نامه‌های شورای انضباطی و صنفی دانشجویان گفت: آیین‌ نامه‌های مذکور در حال بازنگری است و امیدواریم تا شروع ترم جدید، به جمع بندی اساسی برسد.

سید عبدالحسن ریاضی معاون سازمان امور دانشجویان در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی گروه علمی،‌ پزشكی باشگاه خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت بازنگری دو آیین نامه‌ شورای انضباطی و صنفی دانشجویان اظهار کرد: آیین نامه‌های مذکور در حال بازنگری است و هنوز به استانداردی نرسیده و به همان وضعیت قبلی است که امیدواریم تا شروع ترم جدید جمع بندی شود.

ریاضی در خصوص شیوه آیین نامه انضباطی دانشجویان تاکید کرد: از دانشگاه‌ها خواسته بودیم نظرات خود را در خصوص نقاط قوت و ضعف شیوه نامه اجرایی دانشجویان اعلام کنند تا مسائل جدیدی که در چند سال گذشته به وجود آمده و در شیوه نامه موجود پیش بینی نشده پیش بینی شود و شیوه نامه با مناسب‌ترین ساختار به دانشگاه‌ها ابلاغ شود.

معاون دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان تصریح کرد: با توجه به پیچیدگی و تنوع مسائل صنفی دانشجویی در دانشگاه‌های تحت نظر وزارت علوم بازنگری شیوه نامه آیین نامه مذکور با دقت بیشتری انجام می‌شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: فعالیت‌های مربوط به پیش نویسی دستوالعمل اجرایی شوراهای انضباطی انجام شده و موارد ذکر شده برای اظهار نظر مسئولان مربوطه وزارت بهداشت ارسال شده تا آنها نظر خود را در این زمینه اعلام کنند و دستوالعمل جامع برای هر دو مجموعه وزارت خانه ایجاد شود.





انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار