سرگزی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران:

20خرداد اختتامیه جشنواره نماز/ حضور هنرمندان پیشکسوت تلویزیون در جشنواره

معاون فرهنگی، آموزش و پژوهش ستاد اقامه نماز گفت: در اختتامیه چهارمین دوره جشنواره، حضور هنرمندان و مسئولین فرهنگی کشور مایه دلگرمی پدید‌آورندگان است.

منصور سرگزی، معاون فرهنگی و آموزش و پژوهش ستاد اقامه نماز، در گفت‌وگو با خبرنگار قرآن و عترت باشگاه خبرنگاران با اشاره به جشنواره فرهنگی هنری نماز اظهار داشت: چهارمین دوره جشنواره فرهنگی و هنری نماز در تابستان 93 شروع و تا پایان اسفند ماه سال گذشته در بخش‌های فیلم کوتاه و داستان، پویا نمایی، فیلم‌نامه،عکس، محصولات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری نماز و همچنین مستند برگزار شد.

وی با بیان اهداف این جشنواره افزود: از اهداف اصلی این جشنواره، ترویج و تبلیغات نماز در آثار نمایش و ادبیات داستانی، شناسایی و تجلیل از هنرمندان فعال این حوزه و حمایت و پشتیبانی از آثار فاخر و کمک به نشر آنها در جامعه است.

سرگزی ادامه داد: در این دوره بالغ بر 2100 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده که قرار است به پاس تجلیل از برگزیدگان این جشنواره جوایز نفیسی اهدا گردد.

وی با اشاره به حضور هنرمندان پیشکسوت حوزه سینما و تلویزیون اضافه کرد: در مراسم اختتامیه این جشنواره، هنرمندان پیشکسوت حوزه سینما و تلویزیون، عوامل تولید فیلم از جمله اکبر عبدی، جهانگیر الماسی و سعید سلطانی حضور دارند.

سرگزی در پایان خاطرنشان ساخت: در فرصت 45 روز داوران فعال و سرشناس به بررسی آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره پرداخته و به نفرات اول تا سوم جوایزی اهدا می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار