منابع خبری در صنعا:

شلیک موشک اسکاد پیام هشداری برای آل‌سعود بود

منابع خبری وابسته به مقامات بلندپایه در یمن تأکید کردند شلیک موشک "اسکاد" به پایگاه نظامی سعودی "خمیس مشیط" یک پیام هشدار نسبت به جنایاتی بود که متجاوزان آل سعود در حق غیرنظامیان مرتکب می‌شوند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی المنار،‌ گزارشگر این شبکه در گزارشی با اشاره به شلیک موشک اسکاد به پایگاه نظامی هوایی "خالد" واقع در استان العسیر در خاک عربستان،گفت: این موشک با تصمیم مستقیم ارتش یمن و به طور مستقل از کمیته های مردمی شلیک شد.

منابع یمنی گفتند اگر سعودی های وحشی به روند کنونی ادامه دهند رهبران یمنی گزینه‌های زیادی در اختیار دارند.

این منابع افزودند حمله به پایگاه راهبردی خمیس مشیط با دقت انتخاب شده بود.

موشک اسکاد از سلاحهای تاکتیکی محسوب می شود که شوروی سابق در زمان جنگ سخت ساخته بود و عملا از اواخر دهه 1950 میلادی به کار گرفته شد اما از اوایل 1960 میلادی به صورت  اساسی ارتقاء یافت و می تواند مقادیر زیادی مواد منفجره و کلاهکهای غیر متعارف حمل کند. طول آن بیش از 11 متر است و با موتور سوخت مایع حرکت می کند.

شلیک این موشک به معنای شکست سعودی ها در نابودی توانایی های نظامی یمن است و نشان می دهد ارتش یمن انسجام و امکانات نظامی خود را حفظ کرده است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۱ ۱۸ خرداد ۱۳۹۴
فقط خدا لعنت کند ال سعود را
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۴ ۱۷ خرداد ۱۳۹۴
رزمندگان شجاع یمن ، موشک های خود را بر کاخ های ستمگران ال سعود ببارید ، که این بی ریشه قدرت پایداری در مقابل تهدیدات پر قوت را ندارند و مثل برادران صهیونیستشان بهزودی سوار هواپیما شده ئ به آمریکا و انگلیس فرار کرده و مردم سرزمین حجاز را از شر وجودشان راحت خواهند کرد .
آخرین اخبار