در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران/

انبارلویی: از تیم مذاکره‌کننده حمایت کرده و آنان را فرزندان انقلابی ملت می‌دانیم

عضو حزب مؤتلفه اسلامی با اشاره به انتشار بیانیه مشترک بین احزاب مؤتلفه اسلامی،‌ جمعیت ایثارگران و جبهه پایداری گفت: ما از تیم مذاکره‌ کننده کشورمان حمایت کرده و آن‌ها را فرزندان انقلابی ملت قلمداد می‌کنیم و مطمئنیم که آن‌ها نیز از خطوط قرمز تعیین شده عدول نخواهند کرد.

"محمد کاظم انبارلویی" عضو حزب مؤتلفه اسلامی در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران با اشاره به انتشار بیانیه مشترک بین احزاب مؤتلفه اسلامی،‌ جمعیت ایثارگران و جبهه پایداری اظهار داشت: این سه حزب در نشست مشترکی که داشتند دیدگاه‌های خود را در خصوص مسائل مختلف کشور از جمله مسئله هسته‌ای بیان کردند.

وی در خصوص حفظ چارچوب‌های تعیین شده در روند مذاکرات و حمایت  احزاب این سه حزب از تیم مذاکره‌ کننده تا مرز حفظ خطوط قرمز نظام گفت: مقام معظم رهبری پس از انتشار بیانیه لوزان فرمودند که "هنوز توافقی صورت نگرفته تا من اظهارنظر کنم"، لذا در شرایط فعلی نیز هنوز اتفاق تازه‌ای رخ نداده تا ما در طیفها و احزاب مختلف اظهار‌ نظر قطعی داشته باشیم.

انبارلویی در پایان خاطر‌نشان کرد: برهمین اساس ما نیز از تیم مذاکره‌ کننده کشورمان حمایت کرده و آن‌ها را فرزندان انقلابی ملت قلمداد می‌کنیم و مطمئنیم که آن‌ها نیز از خطوط قرمز تعیین شده عدول نخواهند کرد.

شایان‌ ذکر است جمعیت ایثارگران، حزب موتلفه اسلامی و جبهه پایداری با صدور بیانیه‌ای مشترک اعلام کردند که ما از دولت و سربازان خط مقدم مذاکرات دیپلماتیک با ۱+۵ حمایت می‌کنیم که این حمایت، مشروط به رعایت خطوط قرمز ملت و رهبر معظم انقلاب است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار