وزیر اطلاعات:

مذاکره نشان از قدرت ایران است/رهبری به مذاکره کنندگان اعتماد دارد

وزیر اطلاعات به مذاکرات هسته ای ایران و گروه ۵+۱ اشاره کرد و گفت: مذاکره ضعف ایران نیست بلکه ناشی از قدرت ایران است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران؛ حجت الاسلام علوی افزود: در شرایطی که دشمن سعی کرده ناامیدی را در ملت ایران حکمفرما کند و امید را از ملت ما بگیرد، دولتی آمده با عقلانیت بدون اینکه به جناح خاصی وابسته یا به دنبال این باشد جناحی را بالا ببرد و جناحی را زمین بزند، دولت همه ملت ایران باشد.

وزیر اطلاعات گفت: رهبری فرمودند من به این تیم اعتماد دارم این حکیمانه است و دوباره فرمودند من به طرف مقابل دشمن و ۱+۵ اعتماد ندارم و این نیز حکیمانه است.

وی بیان کرد: این زمینه را به دست مذاکره کنندگان می دهد که به آنها بگویند فصل الخطاب کشور ما رهبر ماست و رهبر ما به شما اعتماد ندارد و شما باید برای ایشان اعتماد سازی کنید و گرنه هیچ قراردادی به هیچ جایی بند نیست.

وزیر اطلاعات تصریح کرد: این موضع رهبری حکیمانه است و خدا به ما چنین رهبر و چنین نعمتی داده که واقعا اکمال و اتمام نعمت و دین است و عزت را برای امت اسلامی با این رهبری هوشمندانه و پیامبر گونه و امام گونه خود به ارمغان آوردند.

وی گفت: ما در جریان مذاکرات هستیم و مرتب آخرین اتفاقات مذاکرات را خدمت رهبری و سران سه قوه می فرستیم و آنها به طور کامل در جریان قضایا هستند .

وزیر اطلاعات تاکید کرد: باید مقداری هوشمندانه تر عمل کنیم تا به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی این پیچ تاریخی را نیز با افتخار و سربلندی ملت مسلمان ایران رقم بزنیم و به سمت آرمان های امام راحل (ره) قدم برداریم.

گفتنی است : وزیر اطلاعات همچنین با آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد دیدار و گفتگو کرد.

حضور و سخنرانی در شورای اداری استان از دیگر برنامه های حجت الاسلام و المسلمین علوی در این سفر یک روزه است.

وی برای شرکت در آیین تکریم و معارفه مدیرکل اطلاعات کهگیلویه و بویراحمد به یاسوج سفر کرده است.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.