مسئول روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان همزمان با سراسر کشور از آغاز ثبت نام بیمه تکمیلی درمان ویژه نویسندگان، روزنامه نگاران و هنرمندان کردستانی خبر داد.


به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران، ماجد رموزی گفت: در اجرای سیاست های کلان دولت تدبیر و امید مبنی بر تعمیم و توسعه سلامت هموطنان بویژه اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه و در استمرار پوشش خدمات بیمه درمان تکمیلی اعضا، 'صندوق اعتباری هنر' خدمات بیمه تکمیلی اعضا خود را از اول خرداد ماه جاری تا 31 اردیبهشت سال آینده ارائه می دهد.

وی افزود: اعضای این صندوق در سراسر کشور از 10 خرداد به مدت یک ماه فرصت دارند تا با مراجعه به پایگاه اینترنتی صندوق اعتباری هنر به نشانی www.honarcredit.ir نسبت به ثبت نام و بهره مندی از خدمات بیمه تکمیلی اقدام کنند.

به گفته وی تنها اعضا صندوق با داشتن بیمه پایه و یا کسانی که از طریق این صندوق تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار دارند مجاز به استفاده از خدمات بیمه درمان تکمیلی هستند.

مسئول روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان افزود: متقاضیانی که شرایط لازم برای عضویت را دارند در صورت طی مراحل عضویت قبل از ثبت نام می توانند از این خدمات استفاده کنند.

انتهای پیام/
برچسب ها: صندوق ، اجرا ، اعتبار ، بهره ، کردستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.