توفیقی: اعضای جدید هیئت مدیره استقلال به زودی مشخص خواهند شد

عضو هیئت مدیره باشگاه فوتبال استقلال ازانتخابات اعضای جدید هیئت مدیره این باشگاه در یکی 2 روز آینده خبر داد.

توفیقی: اعضای جدید هیئت مدیره باشگاه‌ استقلال به زودی مشخص خواهد شدپندار توفیقی عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال تهران در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: وضعیت هیئت مدیره باشگاه استقلال دریکی 2 روز آینده توسط وزارت ورزش و جوانان مشخص خواهد شد و پس از آن تکلیف کادر فنی وبازیکنان نیز معلوم می‌گردد.

وی درارتباط با گزینه های ایرانی و خارجی سرمربیگری استقلال بیان کرد: در روزهای اخیر رزومه مربیان داخلی و خارجی زیادی جهت انتخابات سرمربی آبی‌پوشان بررسی شد که پس از مشخص شدن وضعیت هیئت مدیره توسط نصرالله سجادی در این خصوص تصمیم‌ گیری خواهد شد چرا که هیئت مدیره کنونی با انتخاب سرمربی تعهدی را برای هیئت مدیره جدید ایجاد نخواهد کرد توفیقی در مورد تعداد اعضای هیئت مدیره جدید این باشگاه ابراز داشت: این موضوع بستگی به تشخیص نصرالله سجادی دارد و من از آن اطلاعی ندارم.

عضو کنونی هیئت مدیره استقلال در ارتباط با نگرانی هواداران این باشگاه نسبت به شرایط نامناسب آبی‌پوشان خاطر نشان کرد: هواداران حق دارند نگران شرایط تیم باشند اما آنها باید بدانند بازیکنان بزرگی که علاقه‌مند به پوشیدن پیراهن استقلال هستند که صبر خواهند کرد تا وضعیت هیئت مدیره این باشگاه مشخص شود.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر مذاکره با سنول گونش ترکیه‌ای گفت: من عهده‌دار مسئولیت اقتصادی باشگاه هستم و خبری در مورد مذاکره با این مربی ترکیه‌ایندارم در ارتباط با این موضوع بهتر است اعضای فنی هیئت مدیره جدید پاسخگو باشند.

توفیقی افزود: اطلاعی ندارم که افشارزاده پس از انتصاب به عنوان مدیر کل حوزه وزارتی، وزارت ورزش و جوانان علاقه‌ای دارد که در جایگاه مدیر عامل استقلال به فعالیت ادامه دهد یا نه و این موضوع را باید از خود افشارزاده پرسید.

عضو هیئت مدیره استقلال در ارتباط با بدهی بازیکنان و کادر فنی سال گذشته این تیم اظهار داشت: بخشی از مطالبات بازیکنان و کادر فنی باقی مانده و آنها حق دارند بابت این موضوع از مسئولین باشگاه گلایه داشته باشند پس از حضور هیئت مدیره جدید و ارایه صورت حسابهای مالی مشخص خواهد شد که باشگاه استقلال در فصل قبل بیشترین پرداختی را داشته و نزدیک به ده میلیارد تومان از بدهی سالهای گذشته هم پرداخت شده است. بعد از آن که وضعیت اسپانسر فصل آینده مشخص شود نسبت به این موضوع هم اقدام خواهد شد.

توفیقی در پایان در رابطه با وضعیت حامیان مالی باشگاه استقلال ابراز داشت: حامی مالی باشگاه تا زمانی که بحث خصوصی‌سازی پیش نیامده بود به تعهدات خود عمل کرد اما با شروع داستانهای واگذاری این شرکت از انجام وظایف خود دست کشید.

بعد از این که مزایده باشگاه به سر انجامی نرسید نمایندگان حمایت کننده مالی و وزارت ورزش قراردادی را امضا کردند که طبق آن باز هم این شرکت در صورت تشخیص هیئت مدیره جدید تیم استقلال را حمایت کند اما ممکن است در نهایت حامیان جدید با وضعیت مالی بهتر خواستار حمایت از باشگاه شوند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار