آرش مجیدی:

برخی از شایعات پیرامون من، شیطنت بعضی رسانه‌ها بود

برخی از رسانه‌های برای پربازدید شدن اخبارشان دست به شایعه‌پراکنی و بی‌اخلاقی در عرصه هنر می‌زنند.

آرش مجیدی بازیگر  سینما و تلویزیون در خصوص شایعات صورت گرفته در زمینه خداحافظی‌اش از بازیگری به خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران گفت: «خداحافظی‌ آرش مجیدی از دنیای بازیگری» این تیتری بود که چند روز پیش خبرنگاری در خصوص حرفه‌ بازیگری‌ام زده بود که متاسفم برای این جور افراد که تنها به خاطر پربازدید شدن خبرشان با حرفه هنرمندان بازی می‌کنند.

وی افزود: من در مصاحبه‌ام به کم بودن پیشنهادات کاری و اینکه شغل اول و آخرم بازیگری است اشاره کردم اما در فضای مجازی به گونه‌ای دیگری منتشر کردند.

در ادامه مجیدی به اولین حضورش در عرصه تئاتر اشاره کرد و گفت: در حال حاضر مشغول تمرین در نمایش «مرده‌های بی‌کفن و دفن» اثر ژان پل سارتر به کارگردانی منوچهر هادی هستم و این اولین حضور حرفه‌ایم در عرصه تئاتر است.

وی افزود: در دوران دانشجویی تجربه بازی در تئاترهای متفاوتی را داشتم اما بعد از ورودم به عرصه سینما و تلویزیون نتوانستم به شکل حرفه‌ای در این حوزه فعالیت کنم.

بازیگر «روباه» در خصوص فیلم سینمایی «خمسه خمسه» بهروز افخمی اظهار داشت: در پروژه «خمسه خمسه» بهروز افخمی حضور دارم که 2 ماه دیگر پیش تولید کار آغاز می‌شود و فیلمبرداری آن پاییز کلید می‌خورد.

وی خاطر نشان کرد: امیدوارم دیگر شاهد این گونه بی‌اخلاقی‌ها در عرصه هنر نباشیم و حوزه کاری هنرمندان دستمایه‌ای برای پربازدید شدن برخی از سایتهای مجازی نشود.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار