ساری؛

تجلیل از رسانه‌های پیشرو درنقد منصفانه مرکز مازندران

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آمل گفت: رسانه‌های پیشرو در نقد منصفانه مرکز مازندران تجلیل می‌شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ساری ، محمدی در رونمایی از یکی ازسایت تحلیلی و خبری مازندران درشهرستان آمل با بیان اینکه فضای انتقاد شخصیتی در یک جامعه بسیار متفاوت است افزود: تاکنون در این امر انتقاد از سوی رسانه‌ها نداشته‌ایم و معمولا بسیاری از دستگاه‌ها انتقاد را بر اصل شخصیتی مشاهده می‌کنند.

وی با تاکید براینکه مدیران و دستگاه‌های اجرایی ما فرق بین حمله خبری و انتقاد نمی‌دانندتصریح کرد: این دستگاه‌ها هرگونه انتقادی را در سایت‌ها به نوعی حمله خبری می‌ببینند، تلاش می‌کنیم تا رسانه‌های پیشرو در نقد منصفانه مرکز مازندران تجلیل شوند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آمل با بیان اینکه مهمترین عملکرد سایت‌ها علاوه بر اطلاع‌رسانی، انتقاد صحیح بپردازندگفت: دستگاه‌های اجرایی و مدیران باید برای ارتقاء شهرستان راهکار دهند و بدنبال تخریب سایت‌ها در صورت مشاهده انتقادی نباشند.

 محمدی افزود: امروزه دستگاه‌های شهرستان برای راهکار مقابله با سایتی به دو دستگاه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دستگاه قضایی رجوع می‌کنند تا جلوی ادامه کار آن سایت را بگیرند. وی فعالیت سایت‌های محلی و پایگاه‌های تحلیلی را ارتقاء شهرستان بیان وتصریح کرد: کلیه مسئولان امر باید برای ارتقاء اداره خود گام بردارند و به فکر قوه قضائیه و شکایت‌ها نباشند.

  انتهای پیام /گ
برچسب ها: تجلیل ، رسانه ، نقد ، مازندران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.