همدان ؛

ایران ، آقای جهان است

خطیب جمعه شهر همدان در خطبه های نماز جمعه این شهر با اشاره به اینکه آمدن امریکا بر سر میز مذاکره از ضعف اوست گفت : ایران اکنون با قدرت و شرفی که به دست آورده در جهان آقایی می کند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از همدان؛
آیت الله محمدی افزود : در یک طرف میز مذاکره ۶ قدرت جهان و در یک طرف هم ایران  نشسته و همین بر قدرت و شرافت کشور اسلامی ایران گواه است.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرهمدان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در سالگرد رحلت امام راحل(ره) بر لزوم دقت و تمرکز بر سخنان رهبری تاکید کرد و اظهار داشت : سخنان دیروز مقام معظم رهبری ، فصل الخطابی است که مسیر درست و واقعی امام راحل را نشان می دهد.

وی راز درخشش امام خمینی (ره ) و ماندگاری ایشان را در عبودیت و بندگی خالصشان دانست و تصریح کرد : جانشین برحق امام خمینی (ره) در حال حاضر به عنوان مدیر و مدبری است که توانسته سال های بعد از امام را با تدبیر خود ، مدیریت کند و ایران را از بحران ها ، توطئه ها و فتنه ها گذر دهد.

آیت الله محمدی به قیام خونین ۱۵ خرداد هم اشاره و خاطر نشان کرد : شهدای این قیام خونین ، مسیر را برای آنانی که به دنبال توفیق شهادت بودند با پیروزی انقلاب و ۸ سال دفاع مقدس ، هموار کرد.

همچنین حجت الاسلام رضوی از اساتید حوزه علمیه قم و عضو مجمع نمایندگان طلاب در قم هم به عنوان سخنران پیش از خطبه ها ، یاد و نام شهدای ۱۵ خرداد را گرامی داشت و گفت : قیام خونین ۱۵ خرداد و به دنبال آن قیام مردم در سال ۱۳۵۷ و پیروزی انقلاب اسلامی ، زمینه ساز ظهور آخرین دخیره خدا در زمین است.

وی همدلی و همزبانی و پیروی از ولی فقیه را ویژگی بارز ملت ایران برشمرد و تاکید کرد : اگر کسی سهوا و یا عمدا از راه امام راحل فاصله بگیرد و یا دست به تحریف شخصیتی ایشان بزند از چشم ملت خواهد افتاد.

انتهای پیام/س
برچسب ها: همدان ، جمعه ، نماز ، قدرت ، ایران ، مذاکرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.