مقام صهیونیست امروز در آمریکا با نماینده‌ای از عربستان دیدار می‌کند

مدیرکل وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی امروز در واشینگتن با یک عربستانی نزدیک به آل سعود دیدار می کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری سمای فلسطین، منابع صهیونیستی درباره ملاقات مقامات سعودی و صهیونیستی در واشینگتن نوشتند: «دوری گولد مدیر کل وزارت امور خارجه اسرائیل و انور عشقی، افسر بازنشسته ارتش عربستان و رئیس یک مرکز مطالعاتی عربستان، امروز در واشینگتن دیدار و درباره خطر برنامه هسته ای ایران و منافع مشترک اسرائیل و عربستان در برابر برنامه هسته ای ایران گفتگو خواهند کرد.»


این دیدار حدود یک سال پس از هماهنگی هایی برگزار می شود که یک مرکز مطالعاتی زیر نظر انور عشقی با مرکز صهیونیستی «قدس ه ریاست دوری گولد، انجام داده است. به ادعای رسانه‌های رژیم صهیونیستی، دو طرف در یک سال گذشته درباره برنامه هسته ای ایران، خطرات آن برای منطقه، تلاش مشترک برای مقابله با این برنامه و همچنین اختلافات فلسطین و اسرائیل مطالعات و پژوهش هایی داشته اند.


انور عشقی از مشاوران پادشاه پیشین عربستان بود و در بسیاری از دیدار های مهم، پادشاه را همراهی می کرد. او در سال 1988 مرکز آموزش مسائل راهبردی و قضایی را در خاورمیانه تاسیس کرد و تا به امروز ریاست این مرکز را بر عهده دارد. از او به عنوان یکی از نزدیکان خاندان حاکم بر عربستان یاد می شود.


انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار