ملی پوشان والیبال از بازی با لهستان می گویند

بازیکنان تیم ملی والیبال در آستانه دیدار حساس با لهستان از شرایط سخت لیگ جهانی و لزوم ادامه حمایت مردم از ملی پوشان والیبال گفتند.

 به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه داناپشت خط زن تیم ملی والیبال از مردم ایران خواست صبور باشند و در هر شرایطی از بازیکنان تیم ایران حمایت خود را دریغ نکنند.

امیر غفور در باره شرایط تیم ملی والیبال افزود: بعد از سفر طولانی و خسته کننده از آمریکا تا لهستان و مشکلات شرایط آب و هوایی و خواب، وقت زیادی برای آماده شدن نداریم و باید هر چه سریعتر آماده شویم.

وی با بیان اینکه متاسفانه برابر آمریکا نیز نتیجه خوبی نگرفتیم، گفت: هم خودمان و هم مردم ایران توقع دیگری داشتند و این موضوع کار را سخت تر می کند اما بازیکنان تیم ملی والیبال نشان دادند که مردهای روزهای سخت هستند.

ملی پوش والیبال ایران با اشاره حریف بعدی تیم ایران گفت: لهستان قهرمان جهان است که از سیستم های دفاعی خوبی در مسابقه استفاده می کند. دو جلسه آنالیز پیش رو داریم و حتما با نقاط ضعف و قوت این تیم آشنا خواهیم شد.

غفور در باره شروع بد تیم ملی والیبال در لیگ جهانی هر سال گفت: طبیعی است تا تجربه های لازم را کسب نکنید، حرفه ای نمی شوید. سال گذشته نیز بد شروع کردیم و امسال هر چند ایرانیان و هواداران زیادی در سالن بازی با آمریکا بودند، اما نتوانستیم دوباره شروع خوبی داشته باشیم، هر چند شرایط میزبانی به سود ایران بود.

وی در ادامه به شش مسابقه ابتدای ایران در خارج از خانه اشاره کرد و گفت: مردم ایران صبور باشند و با یک یا دو باخت ناراحت نشوند. تیم ایران حرفه ای شده است و می تواند در ادامه راه موفق باشد به شرطی که مردم از این تیم حمایت کنند.


  ظریف: نیاز مبرم به انرژی مثبت مردم داریم

لیبروی تیم ملی والیبال گفت: مردم ایران همیشه حامی والیبال بودند و اکنون نیز برای ادامه لیگ جهانی نیاز به انرژی مثبت مردم خوب ایران داریم.

فرهاد ظریف در باره شرایط تیم ملی والیبال قبل از مسابقه با لهستان گفت: سفر طولانی، خسته کننده و 18 ساعته از آمریکا به لهستان داشتیم و به رغم گذشت یک روز هنوز از نظر جغرافیایی و زمانی با لهستان هماهنگ نشدیم.

لیبروی تیم ملی والیبال در باره شرایط مسابقه با لهستان گفت: شرایط تیم ملی والیبال لهستان نیاز به گفتن ندارد، همه علاقهندان به والیبال می دانند که این کشور چه جایگاهی در والیبال جهان دارد و قهرمان جهان در سال گذشته هم بوده است.

وی در ادامه با اشاره به برخی مطالب شبکه های اجتماعی در باره دو شکست تیم ایران برابر آمریکا گفت: مردم به درستی می دانند که رقابت های تیم ایران امسال چقدر سخت است. سه قدرت برتر والیبال جهان همگروه ایران هستند. آمریکا قهرمان لیگ جهانی، روسیه قهرمان المپیک و لهستان قهرمان جهان، بنابر این تیم ایران برای نتیجه گرفتن زمان نیاز دارد و مهم این است که بازیکنان تلاش خود را می کنند.

ظریف با یادآوری نتایج سال گذشته ایران در لیگ جهانی گفت: سال گذشته نیز در بازی های خارج از خانه به ایتالیا و لهستان باختیم و تنها از برزیل یک برد سه امتیازی و یک شکست سه بر دو به دست آوردیم و چهار امتیاز کسب کردیم.

وی تاکید کرد: رقابت با قدرت های والیبال جهان خیلی سخت است اما تیم ملی والیبال تلاش خود را برای آوردن شادی به خانه های ایرانیان خواهد کرد. مردم هم انرژی مثبت برای بازیکنان تیم ایران بفرستند.


 معنوی نژاد: تلاش بازیکنان برای کسب نتیجه است

دریافت کننده تیم ملی والیبال گفت: تلاش تمامی بازیکنان تیم ملی برای نتیجه گرفتن برابر حریفان است.

جواد معنوی نژاد در باره سومین مسابقه تیم ملی والیبال در لیگ جهانی گفت: چند بازیکن با تجربه از تیم لهستان قهرمان جهان جدا شدند اما باز هم این تیم قدرتمند است. مسابقه بسیار سختی برابر این تیم داریم اما برای پیروزی به میدان می رویم.

وی تصریح کرد: بازیکنان روز چهارشنبه به رغم خستگی سفر طولانی از آمریکا تمرین شادابی داشتند. آنها انگیزه زیادی برای به دست آوردن امتیاز در لهستان دارند، هر چند که برابر قهرمان جهان و در بازی غیر خانگی باید به میدان بروند.

ملی پوش والیبال ایران با اشاره به دو شکست ایران مقابل آمریکا تصریح کرد: من که جوان هستم تجربه زیادی ندارم، اما بازیکنان با تجربه کمک می کنند تا این موضوع را فراموش کنیم و با ریکاوری مناسب به مسابقه با لهستان فکر کنیم.

وی در ادامه به افزایش انتظار مردم از والیبال ایران در چند سال اخیر اشاره کرد و گفت: با دو شکست یا دو پیروزی تکلیف تیم ها در لیگ جهانی مشخص نمی شود. بازیکنان تمام تلاش خود را برای کسب نتیجه خوب خواهند کرد تا مردم نیز خوشحال شوند.

هفته چهارم لیگ جهانی والیبال از روز جمعه ۱۵ خردادماه آغاز می شود و در مدت ۳ روز ۲۰ دیدار در سطح یک و دو این رقابت ها برگزار خواهد شد.

تیم ملی والیبال ایران در این هفته در دو مسابقه به مصاف لهستان قهرمان جهان سال ۲۰۱۴ خواهد رفت.


انتهای پیام / 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار