تبریز؛

برگزاری جشن های نیمه شعبان در منطقه آزاد ارس

مدیر فرهنگی و آموزشی سازمان منطقه آزاد ارس گفت: ویژه برنامه های جشن به مناسبت میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج) در مساجد و حسینیه ها و پارک های منطقه آزاد ارس برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، نصیری افزود: این برنامه ها با حضور مردم و گردشگران منطقه ارس در پارک کوهستان جلفا با هنرنمایی هنرمندان برجسته کشور و استان برگزار می شود.

وی اظهار داشت: همچنین در شب میلاد امام زمان (عج) ویژه برنامه های "تمنای ظهور" با سخنرانی حجت الاسلام سیدمحمدی استاد حوزه و دانشگاه و در مسجد جلفا و نیز در سایر مساجد منطقه برگزار می شود.

وی اضافه کرد: در این برنامه ها که با محوریت محافل انس با قرآن در منطقه برگزار می شود گروه های مختلف تواشیح و قاریان و حافظان نوجوان و خردسال کشور به اجرای برنامه می پردازند.

نصیری از برگزاری برنامه بزرگداشت امام خمینی (ره) در منطقه خبر داد و افزود: به همین مناسبت برنامه هایی در مصلی وحدت هادیشهر در روز 12 خرداد و در مسجد جلفا روز 14 خرداد و نیز بزرگداشت مقام شهدای 15 خرداد در روز جمعه قبل از خطبه های نماز جمعه شهرستان با برنامه ریزی ستاد بزرگداشت مقام امام خمینی (ره) از جمله برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین با مشارکت سازمان منطقه آزاد ارس و به همت ستاد شهرستانی، کاروان اعزامی منطقه آزاد ارس و شهرستان جلفا به مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) روز 12 خردادماه عازم حرم مطهر آن حضرت خواهد شد.

براساس این گزارش ویژه برنامه های سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی (ره) نیز بصورت یکپارچه در مساجد منطقه و شهرستان جلفا برگزار می شود.
 
انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.