کاربران ویندوز های 8.1 و 7 به منظور دریافت خودکار نسخه جدید ویندوز 10 به صورت رایگان و ارتقای سیستم عامل خود این گزارش را از دست ندهند.

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران،کاربران باید از فروردین ماه KB3035583 Windows Update را  بر روی سیستم عامل خود نصب کرده باشند،در غیر این صورت سیستم عامل آنها قادر به دریافت آپدیت خودکار و دریافت سیستم عامل جدید نخواهد بود.



ومئ


این آیکون بعد از نصب باید در گوشه سمت راست Taskbar قابل مشاهده باشد و پس از کلیک بر روی آن اطلاعات مربوط به سیستم عامل جدید را به صورت رایگان بارگذاری کند.آیکون آپدیت ویندوز  از طریق گزینه " Check your PC" در مورد اشکال درایور ها و برنامه هایتان به شما هشدار و در صورت نیاز دستور نصب دوباره ان ها را می دهد.



ومئ


کاربران ویندوز های 7 و 8.1 به مدت یکسال از زمان عرضه این سیستم عامل جدید فرصت دارند تا ویندوز های خود را به صورت رایگان آپدیت کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Saudi Arabia
شادی
۲۲:۱۷ ۱۷ شهريور ۱۳۹۴
سلام میخواستم بدونم اگه ویندوز 8.1 رو به 10 اپدیت کنیم فیلم وعکسای توی لب تاپ حذف میشه؟ممنون میشم جواب رو به ایمیلم بفرستین
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۰۴:۴۱ ۱۶ خرداد ۱۳۹۵
حذف نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۳:۲۶ ۲۳ مرداد ۱۳۹۴
سلام ضمن خسته نباشید خدمت شما میخواستم بپرسم که برای من پیغام ارتقا به ویندوز 10 در ویندوز اپدیت اومده و حجمش حدود 2.7 گیگابایت است میخواستم بدونم این نسخه 32بیته یا 64 بیت؟ و نسخه pro یا home ؟ ویندوزم هم windows 7 ultimate 64 bit ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۵ ۲۱ خرداد ۱۳۹۴
اموزش بدین لطفا
شما هیچ اموزشی برا این کار نزاشتید
Iran (Islamic Republic of)
خبرنگار
۱۲:۴۲ ۲۲ خرداد ۱۳۹۴
سلام آموزش اصلی این قسمت زمان انتشار رسمی ویندوز 10 قابل استفاده است لطفا صبور باشید
ما فقط در این خبر به نحوه کلی آموزش پرداختیم
آخرین اخبار