نتانیاهو: فلسطینی‌ها دست از اقدامات ضد صهیونیستی بردارند

نخست وزیر رژیم صهیونیستی از مقامات فلسطینی خواست اقدامات ضد صهیونیستی را متوقف کنند و بدون هیچ پیش شرطی بر سر مذاکرات صلح بازگردند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از راشاتودی؛ "بنیامین نتانیاهو،" نخست وزیر رژیم صهیونیستی، به شکل آشکاری درمورد استقرار دو کشور مستقل در سرزمین‌های اشغالی تغییر موضع داده است و در جدیدترین اظهاراتش اعلام کرد: از مقامات فلسطینی می‌خواهیم کمپین‌های ضد صهیونیستی تشکیل ندهند و بدون تعیین هیچ پیش شرطی بر سر میز مذاکرات بازگردند.

"نتانیاهو" در دیدار با "فرانک والتر اشتاین‌مایر،" وزیر امور خارجه آلمان گفت: ما به این نتیجه رسیده‌ایم که تنها راه رسیدن به صلح با فلسطینی‌ها، تشکیل دو کشور مستقل است. فلسطینی‌ها می‌توانند کشور مستقل خود را داشته باشند؛ اما باید کشور اسرائیل را نیز به رسمیت بشناسند.

مذاکرات صلح رژیم صهیونیستی و فلسطین چند ماه قبل از آغاز جنگ 50 روزه غزه متوقف شد. "نتانیاهو" بدون اشاره به این جنگ نابرابر، که جان هزاران شهروند غیر‌نظامی فلسطینی را گرفت، مقامات فلسطین را به ترک مذاکرات صلح متهم کرد. وی حتی پس از انتخاب مجدد در سمت نخست وزیری رژیم صهیونیستی اعلام کرد: تا زمانیکه در این جایگاه قرار دارم اجازه تشکیل کشور فلسطینی را نخواهم داد. حالا وی موضع خود را به طور کامل تغییر داده و علاوه بر قبول کشور فلسطینی، خواستار توقف فعالیت‌های ضد صهیونیستی آنها نیز شده است. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار