خالقی:

اردوی تدارکاتی رشته دانهیل کوهستان دوشنبه برگزار می‌شود/مسابقات قهرمانی کشور رشته کوهستان مرداد ماه اجرا خواهد شد

دبیر فدراسیون دوچرخه‌سواری گفت: تمرینات رشته دانهیل کوهستان روز دوشنبه 11 خرداد ماه برگزار خواهد شد این در حالی است که به مسابقات قهرمانی کشور کوهستان هر روز نزدیک‌تر می‌شویم.

اردوی تدارکاتی رشته دانهیل کوهستان دوشنبه برگزار می‌شود/مسابقات قهرمانی کشور رشته کوهستان مرداد ماه اجرا خواهد شداصغر خالقی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: چهارمین دور از مسابقه تور ایران آذربایجان در حال برگزاری است و 13تیم خارجی و 5 تیم داخلی در آن حضور دارند که سه‌شنبه به پایان می‌رسد.

وی افزود: امروز مذاکراتی در حال انجام است تا مسائل کمیته کوهستان را حل و فصل کنیم و مرداد ماه به مصاف قهرمانی کشور با گروه سنی بانوان جوانان و بزرگسالان برویم.

خالقی در خصوص کمیته کوهستان گفت: کمیته کوهستان به 2 بخش کراس کانتری و دانهیل تقسیم می‌شود که اردوی تدارکاتی 10 روزه دانهیل در لاهیجان به پایان رسید و دوشنبه 11 خرداد ماه اردوی دانهیل برگزار خواهد شد.

وی در خصوص حضور در مسابقات قهرمانی جهان گفت: برای رشته کوهستان شاید در قهرمانی جهان حضور پیدا نکنیم و فقط لیگ برتر و مسابقه قهرمانی کشور را در کشور برگزار خواهیم کرد.

خالقی در ادامه بیان داشت: البته قبل از مسابقه قهرمانی آسیا یک اردوی تدارکاتی برون مرزی برای رکابزنان اجرا خواهیم کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار