814 هکتار زمین در اختیار نیروهای مسلح است

فرماندار شمیرانات گفت: براساس آمار در شهرستان شمیرانات 814 هکتار در اختیار نیروهای مسلح قرار دارد.

814 هکتار زمین در اختیار نیروهای مسلح استعزت‌اله خان‌محمدی فرماندار شمیرانات در گفت‌وگو با  خبرنگار قضائی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اراضی که در اختیار نیروهای مسلح است اظهار کرد: 814 هکتار براساس برآوردهای انجام شده در شهرستان شمیرانات در اختیار نیروهای مسلح قرار دارد.

وی ادامه داد: گزارش‌هایی به دستگاه‌های زیربط منعکس شده تا آنجایی که نیاز واقعی نیروهای مسلح باشد قطعا به انها خدمت خواهیم کرد اما در غیر اینصورت از طریق مراجع قانونی پیگیر این امر خواهیم شد و با حفظ قانون به زودی این اراضی تعیین و تکلیف خواهد شد.

فرماندار شمیرانات تصریح کرد: در 10 سال گذشته نظارت بر سازمان‌های مختلف ضعیف بوده بطوری که حجم زیادی از اراضی ملی تصرف شده است، این موضوع را بطور جدی پیگیری می‌کنیم تا رفع تصرف در آن صورت گیرد.

خان‌محمدی با اشاره به تصرف اراضی ملی افزود: در یک سال گذشته حدود 145 هکتار از اراضی رفع تصرف شده و حدود 35 هکتار اراضی زراعی به حالت اولیه بازگردانده شده است.

فرماندار شمیرانات در پایان گفت: در بحث اراضی ملی، محیط زیست و حریم رودخانه ها تاکنون بالغ بر 7 هزار میلیارد و 300 میلیون تومان رفع تصرف انجام شده است و با تشکیل پرونده‌هایی در مراجع قضایی مابقی اراضی ملی با هماهنگی دستگاه‌های قضائی و نیروی انتظامی رفع تصرف خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار