ساری؛

دیدار مسئولان اوقاف مازندران با آیات عظام

مسئولان اوقاف مازندران فردا با حضرات آیات نوری همدانی و علوی گرگانی در قم دیدار می‌کنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری؛ از ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران، مدیران و مسئولان اوقاف مازندران با علما، روحانیون و مراجع تقلید در قم دیدار می‌کنند.
بهره‌گیری از نظر مراجع تقلید در زمینه اجرای نیت واقفان و توسعه فعالیت‌های قرآنی و وقف از نیازهای امروز مجموعه اوقاف است و مدیران اوقاف مازندران امروز و فردا با علما و مراجع تقلید در قم دیدار می‌کنند.
این دیدارها برای بهره‌گیری از نظرات علما و مراجع تقلید برای توسعه فعالیت‌های اوقاف و امور خیریه و ترویج سنت حسنه وقف برگزار می‌شود.
اعزام کاروان پیاده بابلی‌ها به حرم امام راحل
کاروان پیاده 250 نفره بابل در راستای حرکت فرهنگی و پیمان مجدد با آرمان‌های خمینی کبیر با پای پیاده از امامزاده قاسم(ع) به حرم امام راحل اعزام شدند.
250 نفر در قالب کاروان پیاده شهرستان بابل به مقصد مرقد مطهر امام (ره)، از امامزاده قاسم (ع) این شهرستان اعزام شدند و این حرکت ارزشمند فرهنگی نه تنها بر فرهنگ و باورهای جامعه اثر می‌گذارد بلکه برخاسته از فرهنگ انقلابی است که در انقلاب اسلامی جست‌وجو می‌کنیم.

محل اعزام کاروان پیاده شهرستان بابل هر ساله از امامزاده قاسم (ع) بابل به مرقد مطهر آیت‌الله روحانی در مدرسه صدر است و از آنجا به سمت مرقد امام خمینی (ره) رهسپار می‌شوند.
برگزاری آیین استقبال از حجت‌الاسلام رجبی
مراسم استقبال از حجت‌الاسلام محمد‌مهدی رجبی نفر نخست رشته حفظ کل مسابقات بین‌المللی قرآن کریم شامگاه امروز در میدان جانبازان شهرستان نکا برگزار می‌شود.
حجت‌الاسلام محمد‌مهدی رجبی نماینده کشورمان در رشته حفظ کل مسابقات بین‌المللی قرآن کریم مقام نخست این دوره از مسابقات را از آن خود کرد.

رجبی که متولد شهرستان نکا بوده، در مسابقات بین‌المللی قرآن کریم رتبه نخست را کسب و افتخار دیگری برای استان مازندران و شهرستان نکا کسب کرد.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.