واعظی در جمع خبرنگاران مطرح کرد؛

مخابرات تمایل خود را به بازگشت تعرفه‌ها اعلام کند

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت:اگر مخابرات مایل به بازگشت تعرفه‌ها به حالت قبل از هم کدی است، اعلام کند.

به گزارش خبرنگار دنیای ارتباطات باشگاه خبرنگاران ؛محمود واعظی وزیر ارتباطات وفناوری اطلاعات در حاشیه همایش روابط عمومی حرفه‌ای گری و اخلاق مداری که صبح امروز در محل وزارت ارتباطات برگزار شد در جمع خبرنگاران با اشاره به وضعیت تغییر تعرفه مخابراتی اظهار کرد: اگر مخابرات تصمیمی در مورد برگشت آبونمان 900 تومانی به 30 تومانی گرفته است و چنین پیشنهادی گرفته است لازم است آن را با کمیته تنظیم مقررات در میان بگذارد نه رسانه‌ها.

وی افزود:اگر پیشنهاد بازگشت تعرفه‌ها به حالت قبل از هم کدسازی ارائه شده است باید آن را در کمیسیون مطرح کنند و ما حرفی نداریم و در کمیسیون بررسی خواهد شد.  

واعظی در ادامه تصریح کرد:درست است که مالکیت این شرکت خصوصی شده اما حاکمیت آن خصوصی است وباید تلاش کنیم این شرکت سیاست‌های کشور را دنبال کنند و ما قطعا به مخابرات کمک می کنیم.

وی افزود:حمایت تنها به معنای افزایش تعرفه نیست و می‌تواند ابعاد مختلفی داشته باشد و از میان مجموعه مسائل مربوط به توسعه یک مورد هم می‌تواند به تعرفه‌ها مربوط شود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه با اشاره وضعیت ارائه پیوست فرهنگی گفت:منتظریم این پیوست در شورای عالی فضای مجازی مطرح شود.

وی درخصوص ورود اپراتور دوم پست گفت:این مسئله در کمیسون مختلفی پیگیری شده و منتظریم در صحن مجلس مطرح شود البته با توجه به این که ماه‌های آخر فعالیت مجلس است و اولویت‌های مهمی مانند تدوین برنامه ششم توسعه دستور کار قرار دارد ممکن است این موضوع به مجلس نرسد که اگر چنین اتفاقی دهد مجبور شویم اپراتور دوم را خودمان اعلام کنیم.

واعظی همچنین افزود:گزارش شبکه ملی اطلاعات را اگر به صورت پاورپوینت بیاوریم می‌گویند روی پاورپوینت آمده و اگر بر روی کاغذ بیاید می‌گویند بر روی کاغذ این گزارش را آورده‌اند لذا مجبوریم به صورت پاورپوینت ارائه کنیم.

وی در پایان گفت: در حال حاضر گزارش‌های شبکه ملی اطلاعات به شورای عالی فضای مجازی فرستاده‌ایم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۳:۵۰ ۱۰ خرداد ۱۳۹۴
اینترنت باید دولتی بشه و نامحدود
چیه که میگن حجمی؟
Germany
ناشناس
۱۸:۰۶ ۰۹ خرداد ۱۳۹۴
حالا دیگه ی عالمه پول به جیب زده
من موندم بعضی از ارگان ها از رهبری خجالت نمیکشن مردم رو سرکیسه میکنن
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۳:۴۹ ۱۰ خرداد ۱۳۹۴
با این تعرفه های گران و سرعت کم.
به والله من از حجمی استفاده می کنم و 4 تا دانشجو ارشد و کارشناسی هستیم ولی با این حجم و قیمت یه هفته بیشتر اینترنت نداریم و مجبوریم هی گیگ اضافه بخریم
آخرین اخبار