دبیر شورای نگهبان مطرح کرد:

وحدت دولت و دستگاه های اجرایی در انتخابات ضروری است

دبیر شورای نگهبان گفت: مسئله انتخابات خبرگان و مجلس شورای اسلامی بسیار مهم بوده و دولت، وزارت کشور و دستگاه‌های اجرایی باید با یکدیگر هماهنگی داشته باشند.

وحدت دولت و دستگاه های اجرایی در انتخابات ضروری استبه گزارش خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران ، آیت الله احمد جنتی، دبیر شورای نگهبان در نخستین گردهمایی سراسری فرمانداران کل کشور که صبح امروز (شنبه) در سالن اجتماعات وزارت کشور برگزار شد، با اشاره به اهمیت مسئله انتخابات پیش روی و روایت شرع، اخلاق و قانون در انتخابات، اظهار کرد: یکی از مسائل روز ما، مسئله فتنه است که طبق فرمایش رهبر کبیر انقلاب، این خط قرمز ما بوده و کهنه نشده و باید به این مسئله از دیدگاه رهبری به افرادی که دارای بصیرت سیاسی هستند، نگاه کنیم.

دبیر شورای نگهبان در ادامه با اشاره به نیت دشمنان اسلام و کشور مبنی بر براندازی نظام و حکومت اسلامی، تصریح کرد: آن‌ها هدفشان این است که مردم ما بی دین باشند و اگر می‌خواهند دین داشته باشند، دین آمریکایی را قبول کنند و الان می‌خواهند از این ملت انتقام بگیرند و به هر دلیلی دنبال این سیاست‌های هستند و طبق برنامه‌ ریزی‌های خود با وجود شکست در هر مرحله، بار دیگر وارد مرحله بعد می‌شوند.

جنتی در ادامه با اشاره به قضیه فتنه در انتخابات سال 88، گفت: دشمنان ما اسم این فتنه را تقلب گذاشتند و متاسفانه فتنه، حمایت و پشتیبانی‌ها نیز همچنان ادامه دارد.

وی در ادامه عنوان کرد: مسئله هسته‌ای هم در مسیر بر اندازی نظام است و مسئله آن‌ها این یست که تحرینم‌ها شکسته شود و بعد از شناخت حقوق بشر، می‌خواهند به نظام ما آسیب وارد کنند و بر مملکت ما مسلط شوند که ما در اینجا باید محکم ایستادگی کنیم همانطور که رهبر گفتند "من اجاره نمی‌دهم این‌ها وارد مراکز هسته‌ای ما شوند".

در حال تکمیل/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار