هاشم‌زاده:

كلام امام (ره) كلاس درسي بزرگي براي همه اقشار جامعه است

یک کارشناس و مجری برنامه‌های فرهنگی و مذهبی می‌گوید: سخنان امام (ره) كلاس درس بزرگي براي همه اقشار، اصناف و سنين و همچنین راه گشايشي براي همه آنهايي است كه مي‌خواهند در اين نظام خدمتي انجام دهند.

كلام امام (ره) كلاس درسي بزرگي براي همه اقشار جامعه استسيد كمال هاشم‌زاده مجري برنامه "ماه خدا" در گفتگو با باشگاه خبرنگاران درباره سیره عملی امام خمینی(ره) گفت: به نظرم تمامي سخنان امام (ره) كلاس درس بزرگي براي همه اقشار، اصناف و سنين و همچنین راه گشايشي براي همه آنهايي است كه مي‌خواهند در اين نظام خدمتي انجام دهند.

وي ادامه داد: اعتقادم بر اين است که كساني كه زير پرچم جمهوري اسلامي ايران هستند هدفشان اهتزاز پرچم و اعتلاي نام ايران اسلامي است. 

هاشم‌زاده در خصوص سبك و سيره امام خميني (ره) بيان كرد: راه امام(ره) و سبك و سيره زندگي ايشان در همه حوزه‌هاي اجتماعي، فرهنگي، سياسي و نظامي نسخه‌اي شفابخش براي همه دردها و نقاط آسيب‌ديده احتمالي نظام است، از سويي ديگر گرايش به فرهنگ و ادب در انديشه‌هاي امام(ره) فرصتي براي پيشگيري و جلوگيري از آسيب‌پذير شدن وجوه مختلف نظام است. 

وي در ادامه افزود:‌ بيشتر از جوانان كه قشر پاك جامعه محسوب مي‌شوند، اين بزرگترهاي نظام  و مسئولان هستند كه به فرمايشات امام(ره) نيازمندند لذا تعامل بيشتر در انديشه‌هاي امام (ره) از رخنه‌هاي احتمالي كه ممكن است در فضاي نظام ايجاد شود، جلوگيري مي‌كند. 

هاشم‌زاده در پايان با تاکید بر لزوم معرفی هرچه بیشتر آرا و اندیشه‌های امام خمینی(ره) تصریح كرد: مسئوليت ما در این زمینه در رسانه ملي به مراتب سخت‌تر و سنگين‌تر از باقي رسانه‌ها است و به همین دلیل  بايد سلايق مختلف مردم را كشف و برايشان برنامه‌ريزي كنيم . 

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار