ساری ؛

کشاورزان جوکار مازندران در تکاپوی برداشت وفروش جو

تاکنون 300 تن جو به مراکز خرید استان تحویل داده شد.

ریس سازمان جهاد کشاورزی مازندران در حاشیه جلسه خرید تضمینی گندم در ساری در گفتگو با خبرنگارباشگاه خبرنگاران ساری درباره خرید تضمینی جو در مازندران گفت: خرید تضمینی جو از اول خردادماه از طریق اتحادیه تعاونی روستایی در 14 مرکز خرید آغاز شده است

حیدرپور افزود : امور دام استان آمادگی دارد بلافاصله با انعقاد قرارداد نسبت به پیش پرداخت به میزان 20 درصد کل قرارداد اقدام کند

وی از آمادگی سازمان جهاد کشاورزی و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ها جهت همکاری در خرید محصول جو خبر داد و تصریح کرد: این محصول با قیمت تضمینی 920 تومان از کشاورزان خریداری می شود.

ریس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت : برای جلوگیری از ورود دلالان به خرید و فروش جو، تحویل جو در مراکز خرید با معرفی نامه از سوی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ها امکان پذیر است.

حیدرپورافزود: 46 هزار هکتار از مزارع مازندران به کشت جو اختصاص دارد که پیش بینی می شود 90 هزار تن جو تولید شود.

ریس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: پیش بینی می شود از 90 هزار تن جو تولیدی در مازندران، 30 هزار تن مازاد بر مصرف کشاورزان به مراکز خرید تحویل داده می شود.

حیدرپوربا بیان اینکه تاکنون یک هزار و 435 هکتار محصول جو برداشت شد که 300 تن از جو تولیدی به مراکز خرید تحویل داده شد افزود: 14 مرکز خرید در استان آماده خرید جو تولیدی کشاورزان هستند.

گفتنی است متولی خرید جو تولیدی کشاورزان مازندران شرکت پشتیبانی امور دام است که با مباشرت سازمان تعاون روستایی انجام می شود.



انتهای پیام /ا

برچسب ها: کشاورزان ، تکاپوی ، استان ، تحول
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.