کاروان نفت از طریق فرودگاه دبی به تهران بازگشت

منصوریان:جنبه عربستانی ها را همه بعد از بازی دیدند

سرمربی تیم نفت پس از صعود به جمع ۸ تیم برتر قاره کهن، گفت:جنبه عربستانی ها را همه بعد از بازی دیدند و نشان دادند کارشکنی هایشان بی دلیل نبوده است.

دستمزد همیلتون 5 برابر دستمزد روز برگعلیرضا منصوریان سرمربی تیم نفت در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  گفت: خوشحالیم که در یک بازی حساس و نفس گیر توانستیم به دور بعد( یک هشتم ) صعود کنیم و هوادارانمان را شاد نماییم.کارشکنی ها تا حدی بود که ما را نزدیک به 4-5 ساعت در فرودگاه منتظر گذاشتند.آنها میل داشتند با بی انگیزه کردن ما بازی را به نفع خود تمام کنند. ولی گلی را که به ثمر رساندیم باعث صعود ما شد.

وی در پاسخ به اینکه شما  چرا در هنگام ورود به زمین حیدر حیدر می گفتید پاسخ داد: معتقدیم قبل از هر بازی باید از ائمه اطهار کمک بخواهیم تا انرژی بازیکنان بیشتر شود.ما ثابت کردیم در این بازی از اهل بیت مدد گرفتیم و روسفید از زمین خارج شدیم.

منصوریان در ادامه اظهار داشت:جنبه عربستانی ها را بعد از بازی همه دیدند و نشان دادند کارشکنی هایشان بی دلیل نبوده است. آنها عصبانیت خود را با پرتاب بطری نشان دادند.حتی یکی از بطریها باعث کبودی پای ارسلان مطهری شد.این نشان می دهد صعود ما به دور یک هشتم در این بازی برای آنها خارج از انتظار بود و ما ثابت کردیم که مدعی هستیم.

وی در ادامه در مورد این سوال که شما هم یکی از گزینه های سرمربیگری استقلال در فصل بعد می توانید باشید گفت: من که در این چند روز خارج از ایران بودم و همه فکرم درگیر بازی مقبل حریف بود . از این به بعد هم تمرکزم روی تیم نفت خواهد ماند زیرا ما یک بازی حساس مقابل ذوب آهن در جام حذفی داریم. ما مدعی کسب این جام هستیم و هیچ چیز نباید تمرکز اعضای تیم را بهم بریزد.

کاروان تیم فوتبال نفت پس از صعود به جمع ۸ تیم برتر قاره کهن، دقایقی پیش وارد تهران شد.

شاگردان علیرضا منصوریان   پس از توقفی چند ساعته در فرودگاه  جده ، با پرواز دیگری راهی تهران شدند.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: کاروان ، تیم ، نفت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۰ ۰۸ خرداد ۱۳۹۴
مرگ بر آل سعود
Iran (Islamic Republic of)
شهرام
۰۶:۳۲ ۰۸ خرداد ۱۳۹۴
منصوریان مربی باهوشیه. دمش گرم خوشم اومد.
Germany
ناشناس
۲۳:۴۱ ۰۷ خرداد ۱۳۹۴
درود بر شما.جناب منصوریان عزیز. درس فوتبال به عربستان دادید.
آخرین اخبار