روزهای پرکار بازیگر بی‌حاشیه

امیر محمد زند، با اعلام پخش سریال «آسمان من» از شبکه اول از زمان کلید خوردن فاز سوم ستایش 3، اظهار بی‌اطلاعی کرد و از چند کار سینمایی و تلویزیونی جدیدش خبر داد.

امیر محمد زند، بازیگر تلویزیون و سینمای ایران در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران، پیرامون پخش سریال «آسمان من» گفت: سریال «آسمان من» که از شبکه افق سیما پخش شد قرار است در روزهای آینده از شبکه اول سیما به روی آنتن برود.

وی افزود: پخش این سریال از شبکه اول که شبکه‌ای ملی است با توجه به ساعت پخش و فراگیری این شبکه می‌تواند در دیده شدن آن و همچنین پرمخاطب‌شدنش نقشش داشته باشد.
این بازیگر در خصوص ساخت فاز سوم «ستایش» عنوان کرد: در مورد زمان اجرایی شدن ساخت این سریال خبر موثقی ندارم تنها در دیداری که با سعید مطلبی نویسنده داشتم از نگارش فیلمنامه این سریال خبر داد.

زند درباره کار جدید تلویزیونی و سینمایی خود اظهار داشت: فیلم سینمایی «حیرانی» را در نوبت اکران دارم که در این فیلم سینمایی با امین حیایی، نیوشا ضیغمی همبازی هستم.

وی ادامه داد: همچنین به تازگی فیلمبرداری فیلم« در قلمرو خورشید» به کارگردانی ابراهیم صمیمی را شروع کردم که در این فیلم با حبیب دهقان نسب، سارا منجزی و ... همبازی هستم.

گفتنی است این فیلم پیرامون مسائل هسته‌ای ساخته شده که در شیراز کلید خورده است.



انتهای پیام/

 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.