دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی:

آیین‌نامه حقوق مسافران نیاز به بازنگری دارد

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی از لزوم بازنگری در آیین‌نامه حقوق مسافران خبر داد و گفت: با حضور وزیر راه شهرسازی و رییس سازمان هواپیمایی کشوری جلساتی برگزار کردیم که امیدوار هستیم به نتیجه برسد.

مسعود اسعدی سامانی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه جلسات متعددی با سازمان هواپیمایی کشوری در خصوص دستورالعمل حقوق مسافران برگزار کردیم، گفت: در حال پیگیری و برطرف کردن ابهامات این آیین نامه هستیم و در حال حاضر باید یک قانون کاملا شفاف باشد تا تمامی حق و حقوق مسافران و شرکت های هواپیمایی رعایت شود. 

وی با اشاره به اینکه متاسفانه در بخش تاخیرات هیچ توجهی به شرکت های هواپیمایی نشده است، گفت: دراین آیین نامه به  تاخیراتی که خارج از عهده شرکت ها بوده توجه نشده و در این خصوص حقوق شرکت ها نادیده گرفته شده است. 

سامانی تصریح کرد: ایمنی پرواز در اولویت اصلی شرکت های هواپیمایی قرار دارد و باید در آیین نامه به آن توجه کنیم. 

دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی اظهار داشت: در تمامی کشورهای دنیا تاخیر وجود دارد و نباید تاخیرهای که خارج از عهده شرکت هواپبمایی است در حقوق ایجاد می شد. 

وی توضیح داد: با پیگیری های انجام شده از وزیر راه و شهرسازی؛ درخواست کردیم که در آیین نامه حقوق مسافران تجدید نظر شود. 

سامانی خاطر نشان کرد: در طی یک ماه گذشته سعی کردیم با حضور رییس سازمان هواپیمایی کشوری تمامی ایرادات موجود در آیین نامه حقوق مسافران را بررسی و در صورت لزوم برطرف نماییم. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار