پوری حسینی:

برنده مزایده ظهر امروز مشخص می‌شود / به خاطر حساسیت دیدار پرسپولیس فردا نتیجه اعلام می‌شود

رئیس سازمان خصوصی سازی کشور گفت: نتیجه تنها استعلام باقی مانده امروز بدست ما می‌رسد و برنده مزایده سرخابی‌ها مشخص می‌شود.

برنده مزایده ظهر امروز مشخص می‌شود/به خاطر حساسیت دیدار پرسپولیس فردا نتیجه اعلام می‌شودبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، میر علی اشرف عبداله پوری حسینی در گفتگو با رادیو گفت: در ابتدا باید بگویم دلیل تاخیر تنها یکی از استعلام‌ها بود که می‌بایستی یکی از مراجع محترم‌ اعلام می‌کرد و تاخیر در این یک استعلام باعث شد برنده مزایده با تاخیر معرفی شود و دلیل دیگری ندارد.

وی افزود: استعلام مورد نظر امروز تا ظهر، دست ما می‌رسد اما به دلیل دیدار حساس پرسپولیس در مقابل الهلال عربستان اعلام برنده مزایده را به فردا موکول خواهیم کرد اما تا قبل از ظهر فردا معرفی معرفی خواهد شد.

پوری حسینی ادامه داد: مزایده از سوی برخی‌ها ابطال‌ اعلام شد که من در اینجا اعلام می‌کنم مزایده برگزار شده و ابطالی وجود ندارد اما برنده مزایده به تاخیر افتاد که دلایل آن را عنوان کردیم.

وی افزود: نقش مجلس و البته چند نماینده در این موضوع تاثیری نداشته است و البته راه کار آنها که اجازه دادن این دو تیم است به عنوان یک راه‌کار مطرح شده اما ما طبق قانون مزایده را برگزار کردیم و مالکین فردا معرفی خواهند شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
هوادار
۱۲:۰۵ ۰۵ خرداد ۱۳۹۴
خدا ازتون نگذره که دارید سنگ میندازید جلو پای اقای هدایتی. اقای هدایتی اگه تیم رو بخره ابادش میکنه توی لیگ و حذفی و اسیا مدعی اصلی قهرمانی میشه صددرصد
آخرین اخبار