با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان برگزار شد؛

نوزدهمین مجمع عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین

صبح امروز نشست مجمع عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین با حضور سجادی، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان و اعضای مجمع در محل فدراسیون برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ صبح امروز نشست مجمع عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین با حضور دکتر سجادی، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان، گواری رئیس دفتر مشترک امور فدراسیون ها و اعضای مجمع در محل فدراسیون برگزار شد.

در این نشست گزارش عملکرد فدراسیون در سال 93 پیرامون حوزه های ستادی، ورزش قهرمان، ورزش همگانی، فرهنگی، آموزش، روابط عمومی و امور استان ها توسط مجتبی قربان حسنی، دبیر فدراسیون، ارائه شد.

وی در گزارش ارائه شده گفت: در بازی های پاراآسیایی اینچئون در سال 93، 23 استان مشارکت داشتند و به نسبت دوره قبل با رشد 50 درصدی مدال آوری روبرو بودیم.

حسنی با اشاره به سهم استان ها در این اعزام بزرگ گفت: تهران با 29 ورزشکار، زنجان با 17 ورزشکار و آذربایجان شرقی با 11 ورزشکار به ترتیب بیشترین تعداد ملی پوشان را در کاروان اعزامی ایران به بازی های پاراآسیایی اینچئون داشتند.

دبیر فدراسیون با اشاره به حضور پررنگ بانوان گفت: در بازی های پاراآسیایی حدود 32 درصد از ورزشکاران را بانوان تشکیل می دادند که این نشانگر افزایش حضور بانوان در رشته های ورزشی طی سالهای اخیر است.

در ادامه نشست گزارش بازرسی توسط سید احمد سید باقری، معاون امور استان ها قرائت شد که وی به دلیل بیماری سید قاسم قاسمی، بازرس فدراسیون، متن گزارش را قرائت کرد و پس از آن گزارش مالی فدراسیون در سال 93 توسط محمد علی حسین پور، خزانه دار فدراسیون، ارائه شد.

قربان حسنی در ادامه پیرامون برنامه های فدراسیون در سال 94 و محورهای اصلی آن گزارشی را ارائه کرد و علیرضا صفارزاده، نایب رئیس فدراسیون نیز در خصوص محورهای توسعه فدراسیون و موانع پیش روی آن و نیز درخواست های فدراسیون از وزارت ورزش و جوانان، مطالبی را ارائه کرد.

نوزدهمین مجمع عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین ظهر امروز با معرفی هیئت های استانی برتر کشور در سال 93 به کار خود پایان داد و استان های خراسان رضوی، تهران و فارس به ترتیب عناوین اول تا سوم کشور را از آن خود کردند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار